Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er zeer goed uit,nu ben ik niet echt thuis in deze tak van modelbouw maar bestaan er ook upgrade setjes voor...
 
Ik heb ernaar gezocht ,,, maar vond enkel een photoetch metalen ketting , maar die was weer te kort ... voor deze police bike ...
 
Ketting ziet er mooi uit zo.
Netjes verweerd, precies voldoende om een gebruikt uiterlijk te geven.
 
Dankje modelbouwerke ,

Ik doe het komenden dagen rustig an ,,, heb voor de 10de keer dit jaar weer de griep ,,, door het heerlijke medicijn prednison ...
 
Dat gaat hier goed knappe me....ehh motor :) doe zo voort maar wel rustig he denk om u zelf

Gr
Dirk
 
Ja dat was ik wel van plan ,,, anders wordt het langdurig ...

Maar motorblok zit na de gebruikelijke volgorde schuren primen paint inelkaar ... en anderen delen ook ,, nu komen de details erop schroejes moertjes schilderen ..en de bougie,s ect

de dame heeft een mooi huidje ,,en nu komt de kleding aan bod ,,,,

10_001.jpg

6_003.jpg

7_007.jpg

8_008.jpg

6_009.jpg

2_011.jpg

2_012.jpg

4_013.jpg

3_014.jpg

tot zover
 
ja, ja, een foto van een echt HD blok nemen en dan zeggen dat het een model is.......:tongue:

Dat blok ziet er erg realistisch uit Bubblegum, erg mooi hoor.

Fred
 
Proficiat met dit mooie spuitwerk. Ongeloofelijk knap gedaan.

Christophe
 
Prachtig spuitwerk en wat een mooi blok zeg.
 
Die dame vind ik nog het mooiste van de bouw:):
Motorblok ziet er netjes uit.
 
dankje luitjes ,,,,

na een flink wat motor delen te hebben geschuurt en in de primer hebben gezet ,, ben ik verder gegaan met de fraulein ... enwel hüpsche Fraulein :P .... gezien er eigenlijk geen manga figuur is met donkere huidstint ,, toch maar eens proberen zo,n latino huidje :) .. de laarsen heb ik gedaan in cherry red glossy lederlook , alleen de hak nog zwart met geschuurde zool .
verder ben ik met het hoofdje aan de gang geweest ,, geprobeerd de manga ogen te schilderen en ben wel tevreden zo ... :O de lipjes de oorbelletjes , en toen onder het kapsel geplaatst en de strikjes in het haar zwart gemaakt ,,, het kost in iedergeval veel maskol , de pot is half leeg ... of vol

de foto,s zijn wat donker qua kleuren omdat onze lampen een gele gloed geeft , maar volgende keer een paar opnames buiten .... voor de real color ,,, en mooier dan nu ...

3_a.jpg

3_b.jpg

3_c.jpg

2_d.jpg

2_e.jpg

2_o.jpg
 
netjes hoor mischien nog een stel valse wimpertjes :D want die mis ik wel
 
Nou je het zeg ,,,, zo zie je maar weer he ,,, maar wel oppassen he ,,, ze komt nu al van haar bekeuring af ,, zodadelijk krijg ze nog geld toe :8
 
lol bubble als ik polietie was en kwam zoiets tegen ik zou tog ook eens proberen hoor :)
 
Knap, ik dacht dat de bouw van de motor om een schaal 1/1 ging! Zéér propere bouw, en een knappe madam:8.

Grtz,Erwin.
 
Dankje mannen ..

Hij gaat lekker ,, ik moet eerlijk zijn het gaaat me goed en makkelijk af , de opbouw gaat gestaag verder ... transmissie blokje is klaar en inelkaar gezet en geplaats ...oftwel voor de ketting die erop moest kan er nu niet meer af ... het motorblok gepaats .
Nu eerst drie leidingen aanbrengen voor ik een gedeelte van een soort kap moet plaatsen zoals op laatste foto,s , geen idee van de benaming ervan ... zal wel te maken hebben met de overbrenging ....

11_001.jpg

8_002.jpg

7_003.jpg

10_004.jpg

10_005.jpg

8_006.jpg

8_007.jpg

9_008.jpg

8_009.jpg

6_010.jpg

3_011.jpg

4_012.jpg

Tot zover ................
 
Hey Bubble....
Mooi hoor wat je hier toont.

Echter 1 puntje wat me opvalt. Die ketting is "te mooi". Zelfs een bike die voor het eerst de straat op gaat, die zijn ketting is gesmeerd.
Misschien een washje over de ketting aanbrengen?
 
dankje ExSerCo ,,, dat komt als laatste ,,, dit soort details ... ik zie dan het geheel voor me en kan ongeveer bepalen hoe vuil ...
 
heel mooei project, sta er echt met bewondering naar te kijken. Ging ook net zeggen dat het enige wat ik mis het obligatoire smeersel, vet en vuil is die erbij komt kijken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan