Hoofdsponsor

Anders / onbekend houten speelgoedauto [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat goed vooruit hier zeg:wow:
Gaat het met het 1:1 project van je vriendin ook alles goed?

Fred
 
Jah, das iemand die iets van houtbouw kent en ook het materiaal er voor heeft :-)

Knap, we volgen...
 
:)

6_001.JPG


hier een volgende foto van de droge passing .
was ik ng niet tevreden over en ik heb deze aangepast .
ik heb deze gelijmd en vanavond word er geplamuurd .
ik was van plan om er stickers op te plakken nu was ik aan het denken dat deze mss na verloop van tijd los zouden komen .
is er iemand die een ander idee daar voor heeft . buiten spuiten want dat word wat moeilijk denk . ik zal is een foto van de stickers maken ik heb deze al afgeprint
 
9_001.JPG


deze zijn de stickers

het zou ong zoals de red bull f1 moeten worden maar die foto krijg ik er niet opgezet . de stickers moeten nog uitgesneden worden .
die grootste is voor de zijkanten de middelste voor de spoilers en de kleintjes voor hier en daar ng wat reclame :P
als er iemand is die een betere oplosing heeft laat het me maar weten
 
jazeker fred met het 1.1 project is het zeker goed ng 2 maand ong te gaan ma ze sta al lekker rond :-).
this te hopen da die dikke buik weg gaat ze want ik kan niet blijven berg op rijden als je begrijpt wat ik bedoel :-) lol
 
Heel goed bezig.
Heeft ook een redelijke grootte zo te zien.
 
"this te hopen da die dikke buik weg gaat ze want ik kan niet blijven berg op rijden als je begrijpt wat ik bedoel :-) lol "

Na bovenstaand antwoord vind ik jou antwoord wat raar overkomen hoor modelbouwerke :))

Heel goed bezig.
Heeft ook een redelijke grootte zo te zien.
 
Sorry Modelbouwerke, ik kon het niet laten :-) , anyway we wachten ongeduldig op een vervolg op dit draadje :-)
 
hey dirk de foto van de stickers is weg ik heb een pb gestuurd hierover ook .
is dat een foutje van mij ?
 
als er iemand een beter idee heeft dan die stickers alles is welkom e :-)
 
1_05.JPG


1_sd.JPG


je ziet hier het omcirkelde gedeelte dit is de zit .
nu wou ik er zelf een f1stoeltje inplaatsen dat ik zelf zou willen bouwen .
kan ik dit het best doen in islolatieplaat of in klei .
zijn er mensen die hier ervaring mee hebben .
iemand die foto's heeft van zo een stoel mag ze altijd sturen om als referentie te gebruiken .
ik dacht het best in isolatieplaat en dan uitvijlen schuren maar dan denk ik dat als ik er lak op ga spuiten dat deze zou infretten.
graag wat info .
 
Je kan eventueel fimo klei gebruiken zoals Renéduret doet voor zijn figuren.Dit model is er eentje van de jaren zeventig tachtig gezien de zijpontons toch.
Ik zal es kijken op het net alvast.
Patje.
 
Dit is leuk doet mij een beetje aan mijn jeugd denken had toen ook veel houten speelgoed

en voor de wielen al gedacht aan een gatenzaag zo een voor op de boormachine zijn in verschillende doorsnede.
Succes met de auto blijf volgen vind dit een heel leuk project

Gr
Dirk
 
Oops Hooy was ik even mis he,dateert van de jaren negentig dit type wagen.
 
Zo ik eb alvast wat gevonden uit een ferrari f390 1996
deze zit is er van.
1_Hooy_houten_wagen.jpg
 
thanx zoiets had ik ook ong al gevonden doom.
ik heb een f1 auto van megablockx en daar staat ong dezelfde in zal er straks ook is foto van opzetten .
normaal is dit zonder stoeltje maar dat vind ik precies maar niks . nu het materiaal dat ik ervoor moet gebruiken ng zoeken zou de lak infretten bij styrofoonplaat ?
@ mind-9 ja ga met een gatzaag van diameter 70 mm en dan enkele tegen elkaar lijmen ja zo ga ik het doen . heb een tafel gevonden met poten van 80mm diameter maar ze willen geen poot afgeven wat te verstaan is e :-)
 
Daar heb ik geen idee van Hooy,heb nooit zoiets gebruikt he.Zou dik rubber niet kunnen?

Dit vond ik alvast van verf. Paints
 
thanx zoiets had ik ook ong al gevonden doom.
ik heb een f1 auto van megablockx en daar staat ong dezelfde in zal er straks ook is foto van opzetten .
normaal is dit zonder stoeltje maar dat vind ik precies maar niks . nu het materiaal dat ik ervoor moet gebruiken ng zoeken zou de lak infretten bij styrofoonplaat ?
@ mind-9 ja ga met een gatzaag van diameter 70 mm en dan enkele tegen elkaar lijmen ja zo ga ik het doen . heb een tafel gevonden met poten van 80mm diameter maar ze willen geen poot afgeven wat te verstaan is e :-)

Hahe zaag van elke poot een wiel merkt niemand tafel word alleen iets lager ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan