Hoofdsponsor

Anders / onbekend Zelf ontwerpen van een papier model door mind-9

Goed gelukt Dirk.

Vind het erg knap dat je dat allemaal zelf uit kan dokteren.
En al doende leert men toch:D:D

Fred
 
knap hoor dirk. aan de hand van de reacties te zien zul je nog uw werk hebben om modellen te maken voor andere leden. knap dat je dit zelf ontworpen hebt. wat een talenten hebben wij hier toch op het forum.

groeten jonas.
 
Voor een eerste productie, is dit en meer dan geslaagd model.
Chapeau!
 
Dirk maatje as je eens wat meer tijd hebt zal ik ook wel een model willen laten maken door jou.Doe eerst maar op je gemak verder zo,de wedstrijd is nu eventjes prioriteit voor me snap je.Je bent een knappe kop man dat je dat zo snel aanleert.
Patje.
 
Laat maar weten Patje en succes met de wedstrijd ik ga het in de gaten houden nu eerst weer even aan de MR2 werken en de bouwplaten maken van de tank en Audi.
O zo druk maar heerlijk zo'n hobby.
Gr
Dirk
 
Laat maar weten Patje en succes met de wetsrijd ik ga het in de gaten houden nu eerst weer even aan de MR2 werken en de bouwplaten maken van de tank en Audi.
O zo druk maar heerlijk zo'n hobby.
Gr
Dirk
Dank je maatje,wees gerust er zal een tijdje over gedaan worden eer ik jou dat vraag.
Thx.;)
 
zo snel je klaar bent met de a8 je weet het e laat me dat maar weten das men droomauto
succes ng ermee knap al .
 
zo snel je klaar bent met de a8 je weet het e laat me dat maar weten das men droomauto
succes ng ermee knap al .

Jaja ben druk hihi ben aan het kijken hoe ik de onderdelen het beste kan plaatsen ondertussen bouw ik de delen dan ook om te kijken of het allemaal wel past en een beetje netjes zit hij is 1/8 dus alle details zijn goed zichtbaar.

hou jullie op de hoogte
 
Zelf ontwerpen van een karton bouwplaat?

Het kan:

Ik heb het geluk gehad om de link (die ik kwijt was) terug te vinden naar:

Karton Bouwplaten Designers Heaven!!!

Alvast ik denk er toch zo over.

ontwerp je model met: -Plyboats(Dos)
-TouchCad(Win98-XP en Vista)(Lundström Design)
-Touch- 3D (Win met Mac emuator)


TouchCad werkt met Mac(origineel), maar ook onder Windows (98-XP-Vista) naar schijnt zonder emulatie.
Het programma (3D modeling and unfolding program) zorgt ervoor dat je eenvoudig uw ontwerp kunt maken en afprinten, goed voor allerlei soorten ontwerpen: architectuur, schepen(speciale mogelijkheden), tenten, scheepszeilen met eigen foto, enz...

Meer weten surf snel naar:

www.touchcad.com

PS:
Ik heb geen financiële bedoelingen noch voordelen bij dit melden doch hoop ik hiemee veel karton bouwplaten ontwerpers en liefhebbers van eigen ontwerpen hiemee te kunnen van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten!!!
 
Laatst bewerkt:
Dit is nog een oude link die ik ooit op "modelbouw in karton" site (NL) plaatste. Ik hoop hiermee niet over de schreef gegaan te zijn i.v.m. de regels.
Louter informatief, en dit programma is te betalen +/- 250€.
 
Laatst bewerkt:
Dit is nog een oude link die ik ooit op "modelbouw in karton" site (NL) plaatste. Ik hoop hiermee niet over de schreef gegaan te zijn i.v.m. de regels.
Louter informatief, en dit programma is te betalen +/- 250€.
Je kan steeds terecht bij een van de adminds als je zeker wil zijn,omdat het ook hier om modelbouw gaat maar dan in papier denk ik dat het hier wel ok is.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan