Hoofdsponsor

Bouwstrip: Alouette II -Belgian Air Force-

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Blue Bird

Guest
1_Frame001-PROLOOG-640x600-JPG-.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eigenlijke start komt heel gauw.
Het vorige prentje had ook de bedoeling om uit te vlooien hoe alles hier werkt. Mits wat gepruts is het gelukt...
 
Laat maar komen Nick.

We kijken al vol ongeduld uit naar de bouwstrip. :)


Droop
 
Ja hoor, laat maar eens zien
We zijn benieuwd naar het nieuwe soort van verslag, op een leuke manier gebracht.

Zeer interesant, als jij graag collums enzo schrijft kun je ons mischien ook een beetje helpen met het opzetten van ons Modelbouw1 blad waar we mee bezig zijn, is te zeggen waar Modelengeneer mee bezig is en waar iedereen een handje mag aan helpen toesteken als ze dat willen, voor info hierover PM Rik alias Modelengeneer.;)
 
Ik zit al te popelen om het vervolg te zien :-)
 
Jonge, jonge, jonge, wat een werk. Maar het is dubbel en dwars waard om dit zo te lezen. Je hebt er iig een vaste lezer bij. Enne hier in huize Tiel Holland niet eens één, zelfs mijn vrouw, die nooit wil kijken. En de modelbouw helemaal spuug zat is. :eek: nu ineens wel wil kijken. Dit is echt op een hele leuke wijze gebracht.

Toch nog één woord.

Top. :p
 
:rolleyes: Zeer mooi gedaan, ik blijf het ook opvolgen hoor :rolleyes:
 
Ik ben zeker en vast een vaste klant op dit draadje.
Hier wil ik voor geen goud iets van missen.

Je hebt er nog een fan bij hoor. :)


Droop
 
ik heb het al een stuk gevolgt op het ander forum.
maar deze keer volg ik het van a tot z
knap dat je er een strip van maakt.
is zeker aangenaam om te lezen,
groetjes,ronny
 
Blue Bird,dit is een unieke wijze om je updates te openbaren.Niet alleen is het erg apart(ik heb het nog nooit zo gezien)maar het geeft je gewoon het idee dat je dit wel moet volgen.Klasse werk!.

Maar de bouw van een heli vind ik sowieso erg interessant,ik heb vroeger ook aan RC vliegen gedaan(taxi,mosquito,cirrus em Big Lift).Dat blijft je toch altijd achtervolgen.Hopelijk veel info en plaatjes.

Ron.
 
Ja, dit is echt iets wat je gewoon moet volgen, geniaal gewoon.

btw, ik geloof dat de marine deze oudjes nog steeds in dienst heeft.
 
Man, man, man....

je maakt er in ieder geval wel je werk van.

Deze is leuk om lezen wacko
 
Laatst bewerkt:
Dit is idd, een verslag plus. Leuk gedaan en leuk om zo door te lezen. cute Gaat vooral zo door.
 
Blijft geweldig zo.....ben benieuwd hoe het gaat op de trainer later.

Ik blijf dit wel zeer uniek zo vinden,dit strip verslag.

Ron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan