Hoofdsponsor

Bouwstrip: Alouette II -Belgian Air Force-

Status
Niet open voor verdere reacties.
1_Frame061-Buggy-640x480-JPG-.JPG


1_Frame062-Briefing-640x480-JPG-.JPG


1_Frame063-Briefing-640x480-JPG-.JPG


1_Frame064-Vertrek-640x480-JPG-.JPG


1_Frame065-Vertrek-640x480-JPG-.JPG


1_Frame066-Taxi_n-640x480-JPG-.jpg


1_Frame067-Buggy-640x480-JPG.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar blijft Blue Bird het toch in 's hemelsnaam vandaan halen? :D


Droop
 
He, he, he, dat is eens wat anders dan een fiets. Zo'n ding wil ik ook. :D

Maar, volgens mij duurt het alleen wat langer dat hij terug zal komen. Barbie dumpt ken gelijk als hij aankomt met de woestijnbuggy. verdacht
 
Ahaaa, weer iets bijgeleerd cute

Hey Blue Bird,

Alweer een prachtige update, en je blijft het verhaal spannend houden. Als een modelbouwfabrikant nu zo eens een bouwinstructies bij zijn kits deed, dan zou het bouwen een stuk leuker worden. cute

Groeten

Pascal
 
Yep Pascal, ik leer hier ook alle dagen bij B:

En over die bouwinstructies geeft ik je ook meer dan gelijk. In de RC-modelbouw zijn de intructies meestal erbarmelijk. Misschien neemt een fabricant ooit wel eens contact op cute
Gelukkig zijn er ondertussen forums zoals dit, waar we heel wat info kunnen uithalen...

Heligroeten en tot gauw voor het vervolg van het verhaal...

Nick
 
Hahahaha,

Dit verslag blijft toch wel de "max" hoor cute

Groeten

Pascal
 
he, he, he, ooit eens gezecht tegen mijn moeder, die vond dat het stoffig in mijn huisje was. Heb haar een stofdoek in de handen gegeven. Maar helaas, ze wilde wel koffie, maar stoffen homaar. :s
 
Als dit project gereed is,moet je ens proberen om alles uit te printen,en samen te voegen tot een blad.
En daarvan een stukje gekopieerd opsturen naar de fabrikant.

Ik vind dit zo leuk en geweldig om te zien he...cute

Ron.
 
Bedankt voor de tip ivm het opsturen naar de producent...

Nu, Uli Streich (= de oprichter en manager van Vario, dus de producent) en de Belgische en de Nederlandse invoerders volgen mijn project en bouwstrip al een hele tijd. Er zijn ideeên om er iets mee te doen, bijvoorbeeld de strip als bouwhandleiding publiceren op de Vario-site, maar daarvoor zou alles moeten vertaald worden naar het Engels of Duits... Maar momenteel heb ik meer zin om te vliegen en te bouwen dan te vertalen. Misschien een karweitje voor komende winter... ik zie wel.


Heligroeten,

Nick
 
Hey Nick,

Straks ga je nog de landsgrenzen over met je strip. Goed zo en ik hoop dat zoiets van de grond mag komen.

Het is je van harte toegewenst.


Droop
 
Hey Nick,

Ik duim ook voor je cute
Het zou fantastisch zijn als het moest lukken.

Groeten

Pascal
 
Thx voor de reacties.
Nu, de core-business is de Alouette II vliegend te krijgen.
Dus gaan we eerst verder met de bouw...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan