Hoofdsponsor

1/35 T17E1 Staghound MK.1 late production [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu niet voor het één of het ander, maar het is tot nu toch geslaagd , vind ik.
die kleurverschillen in je basiskleuren blijven mooi behouden na de wheathering.
 
Deze is echt knap aan het worden Ron, verwering en vuil à point !
 
Thnx mannen 8)

Famo, inderdaad de kleurtinten zijn goed gebleven gelukkig alleen heb ik de gedeeltes van de bestuurder en bijrijder met een donkeren wash iets donkerder gemaakt zodat het beter in balans kwam met de rest van het voertuig, dat was gelukkig goed gelukt en ik ben tevreden t nu toe ook met al die verschillende kleurtinten die ik nu heb.

GUnit ik vind het model tot nu toe ook een van de beteren werken wat de verwering betreft, er is nog genoeg ruimte voor wat verbeteringen van sommigen technieken maar dat komt vanzelf wel goed met de tijd want Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd ;)
Modder en stof blijf ik een moeilijk onderdeel vinden :(

Ron
 
Mooi resultaat tot nu toe Ron.
En modder en stof zijn inderdaad wel een moeilijk aspect om aan te brengen.
Het is een beetje de durf om met verschillende kleuren te spelen.
 
Het eind komt langzaam in zicht voor de Staghound :)
De bepakking is geschilderd met Khaki van Vallejo en naderhand iets opgelicht met een mix van Khaki en Beige, naderhand heb ik elk stuk bepakking diversen waterdunne filters gegeven in groen, grijs en bruin tinten om lichte verschillen te krijgen en dit goed uitgepakt ook al is het niet echt duidelijk op de foto helaas.
Nu rest nog allerlei kleine werkzaamheden zoals de bepakking een beetje met stof behandelen zodat het meer bij het voertuig betrokken word dus nog wel een weekje bezig schat ik zo.

Helaas niet zo mooi weer voor de foto`s maar toch twee foto`s voor jullie geschoten.

DSC_6957.jpg

DSC_6958.jpg

Ron
 
Je bepakking ziet er goed uit Ron, worden de wielen ook nog wat vervuild ?
 
mooi werk Ron.
Je bepakking ziet er uitstekend uit/

Ga zo door :D
 
Helemaal te gek deze Stag Ron, ook ik vind dit één van je betere projecten, euh ik heb nog plek vrij voor een Engelsman in m'n vitrine.
 
Bedankt allemaal.
DJs inderdaad ik moet de wielen nog wat meer aanpakken, ik had wel wat eraan gedaan maar dat was te weinig.

Ron
 
Ron,

Je bepakking ziet er subliem uit en brengt leven in het geheel. Well done.
De wielen had je zelf al gezien, dus ben benieuwd naar het verdere resultaat!
 
Swa bedankt.

Voor nu vind ik de Staghound gereed misschien dat er nog wat word aangepast als hij op zijn grondplaatje komt te staan maar daar moet ik nog even op wachten omdat de leverancier met vakantie is :(

Hier alvast de foto`s van de Stag.

DSC_6976.jpg

DSC_6978.jpg

DSC_6979.jpg

DSC_6980.jpg

DSC_6981.jpg

DSC_6982.jpg

DSC_6987.jpg

En nu maar wachten op het grondplaatje om het geheel echt af te maken :(

Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wow Ron

wat een parel. deze komt zo uit de oorlog gereden. die weathering, roestplekken, vuil stof, diepte. zeer knap gedaan hoor. en ik ben benieuwd naar het grondplaatje waarin je deze prachtige machine zult gaan verwerken.

ZEER MOOI GEDAAN.

groeten Jonas.
 
Prachtig stuk, Ron.

Misschien de wielen nog wat meer onder handen nemen, wat meer modder aanbrengen.
De modder op het voertuig vind ik zeer geslaagd, mooi verschil tussen droge en verse modder. Het contrast met de wielen vind ik wat te groot.
Met pigmentpoeders wat verse modder aanbrengen in de groeven van de banden, bvb, eventueel wat op de velg. Dit zou het geheel al heel wat harmonischer maken.
Voorts vind ik je model zeer geslaagd !

Groeten Rik
 
Rik en Jonas bedankt voor de reacties.

Rik het voertuig komt nog op een sokkeltje te staan en dan pas ik gelijk de wielen aan aan de ondergrond dus er komt nog wat modder aan
 
Een erg mooie bak Ron, ik had de banden net iets meer zand gegeven, maar hij blijft top.
 
Gunit hij komt nog op een sokkeltje te staan en dan pak ik de banden nog mee dus alles komt in orde (hoop ik) maar de sokkelman is nu met vakantie en moet ik dus even geduld hebben.

Ron
 
Dit is een pareltje geworden Ron.
Diepe buiging.
 
Een prachtexemplaar Ron, goe gedaan
 
Ron, wie is uw sokkelman als ik vragen mag ?
 
Thnx mannen.
GUnit dat is Eric Jacobs van de Twenot die maak je sokkel of grondplaat op de maat die jij wil dus je zit niet vast aan bepaalde afmetingen en goed van prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan