Hoofdsponsor

Algemene mededelingen Wedstrijd "Golden Sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Dit draadje zal dienen om alle deelnemers in één keer op de hoogte te brengen van zaken die jullie allen aanbelangen. Lijkt mij makkelijker dan jullie allen appart te laten weten ;)

De eerste mededeling is dat het niet lang meer is voor de start van deze wedstrijd. :D

Maar ik zie dat nog niet iedereen zijn topic gestart is...
Ik zou zeggen, aan diegenen die nog geen topic gestart zijn, doe maar, dan kan je na de start onmiddelijk beginnen met het echte bouwverslag, en dan krijg je misschien van anderen reeds info die je kan verwerken in je model ;)

Veel suk6 allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Enneuh, alvast iedereen die zich ingeschreven heeft, van harte veel plezier en voldoening toegewenst bij het bouwen van jullie inzendingen :)

Ik heb mezelf weer iets op de hals gehaald..., scheids willen zijn in deze wedstrijd :O
Ik zie nu al dat dit een zeer zware en moeilijke opdracht zal worden... :ph34r:
Het zijn stuk voor stuk interessante modellen die jullie gaan bouwen, en dit met een deadline....

Iedereen, VEEL SUK6
 
:D:D:D

Nog een vraagje, worden de modellen beoordeeld via foto's of worden ze ergens neergezet zodat je ze kan bekijken.
Ik vraag dat omdat ik met een ideetje zit dat niet op foto zichtbaar is.

Christophe
 
Ik denk dat de beoordeling via foto's zal zijn hier op het forum...

Maar je brengt mij op ideeën voor volgende wedstrijden...
 
Tja ik kan mijn model niet ergens gaan zetten zenne want ik heb geen vervoer om ergens naartoe te gaan.Moeahahaha
 
Allé Patje, je stapt in je Doomrod en rijdt waar je naartoe wil. :P
 
Ik heb al een idee, maar denk niet dat het voor deze wedstrijd nog mogelijk is?? :(
Maar misschien voor volgende wedstrijden, we zien wel ;)
 
Er zit wat vertraging in de levering van mijn kit voor de wedstrijd.
Pas als ik alles binnen heb ga ik een draadje starten.
 
Ik heb mezelf weer iets op de hals gehaald..., scheids willen zijn in deze wedstrijd :O
Ik zie nu al dat dit een zeer zware en moeilijke opdracht zal worden...

Hey scheids zet maar je bril op !
Opletten voor swalbe's en schijnbewegingen é

swalbe: theathraal een fout veinzen om zo een vrijtrap of penalty mee te krijgen. nvdr.
 
Hey scheids zet maar je bril op !
Opletten voor swalbe's en schijnbewegingen é

swalbe: theathraal een fout veinzen om zo een vrijtrap of penalty mee te krijgen. nvdr.

Ik ben bij deze dus dubbel op mijn hoede :D
 
Met spijt heb ik volgende mededeling:


[mod]Wegens omstandigheden die bekent zijn bij de scheidsrechter(s) heeft Debart zich teruggetrokken uit de wedstrijd.[mod]

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan