Hoofdsponsor

Algemene mededelingen Wedstrijd "Golden Sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De "wedstrijd" is nu enkele dagen geleden begonnen. Dit met een late "officiële start" (what's in a name??).
Maar ik zie dat er al verschillende deelnemers er in vliegen en snijden...
Bloed, zweet en tranen kost het nu al...
Dat beloofd voor de komende zes maanden :O


Mogen de bouwgoden jullie vergezellen op jullie pad ;)
 
Bedankt voor deze goddelijke interventie ;-). Die bouwgod is niks, ik wou dat die een betere overeenkomst had met de werkgod...
 
Bedankt voor deze goddelijke interventie ;-). Die bouwgod is niks, ik wou dat die een betere overeenkomst had met de werkgod...

lol, jij hebt waarschijnlijk de verkeerde kaars doen branden :laugh:
 
Zo, ik zie dat de meesten van de deelnemers reeds begonnen zijn :)
The spirit zit er goed in zie ik, dat doet mijn hartje deugd ;)

Doe rustig verder makkers, ik volg jullie allemaal :))

Ben de komende drie dagen wel niet bereikbaar, donderdag ben ik er terug, tot dan :wavey::wavey:
 
Zo makkers, ik zie dat de meesten al mooie vorderingen maken, en het ziet er allemaal veel te mooi uit.
Hoe moet ik daar uit gaan kiezen als deze zullen afgewerkt zijn??? :O
Nu, liever zo dan dat het niets wordt hé ;)

Wat ik eigenlijk wil komen vertellen, ik ga de komende dagen (weken) iets minder op het forum kunnen komen door tijdsgebrek, en daarna misschien even door internetgebrek.
Vrijdag krijgen we namelijk de sleutel van ons nieuw huis, en daar wacht mij nog een hoop werk, dus daar ga ik mijn meeste tijd aan besteden :O
Daarna komt dan de verhuis, en alle rompslomp die er bij komt kijken...
Zo is het mogelijk dat ik een tijdje zonder internet ga zitten, want ik weet nog niet wanneer de aansluiting in orde zal zijn :(

Maar ik zal wel proberen om jullie topics zo lang mogelijk te volgen, en eventueel eens lief lachen tegen mijn schoonmoeder zodat ik daar eens op de pc mag :laugh:
Ik hou jullie dus in de gaten ;)
 
werk ze,beyond

en proficiat met het nieuwe huis
 
succes in je huis maatje, ik hou de boel wel in de gaten hier:D

Fred
 
Succes met je huisje beyond, wij wonen nu ook een maandje in ons nieuwe huisje dus wij weten ook wat werk het allemaal is.

En natuurlijk ook veel succes guys met de wedstrijd !!
 
Dag beste deelnemers ;),

Om onpartijdig te blijven kan/mag ik niet echt in jullie topic reageren, maar ik wil jullie bij deze mededelen dat jullie het mij zeer moeilijk maken om het niet te doen :@
Ik zie hier prachtige modellen geboren worden, en ik begin te twijfelen of ik ooit een model als winnaar zal kunnen aanduiden :huh::nowink:

't Zal een moeilijke klus worden :huh:

Maar bouw allen maar rustig verder, ik geniet in alle stilte van jullie topics ;)

Groeten en suk6 :)
 
Hoi Beyond,tjah het ziet er inderdaad niet uit dat het makkelijk is he,we doen ons best in de bouw en maken er het beste van .
Patje.
 
Beyond dit word echt een moeilijke wedstrijd ik heb gezien dat het niveau erg hoog is we zullen zeker wat grensen met bouwen verleggen maar dat maakt het spannend.

Van af hier wens ik iedereen succes en jij ook Beyond met de jurering.

Gr
Dirk
 
Iedereen mag jury spelen:D:D
Dus straks hoef je alleen de uitslagen op te tellen en aan jou de eer om de winnaar bekent te maken Beyond eigenlijk dus een luizen baantje;);)
En er worden inderdaad mooi dingen gemaakt dus iedereen heeft straks een moeilijke keus om een winnaar aan te wijzen;)

Fred
 
Even mededelen dat Famo zich met zijn inzending M107 Mad Dog heeft terug getrokken uit de wedstrijd door tijdsgebrek :(
Hij heeft mij laten weten dat het voor hem onmogelijk zal zijn om de deadline te halen, en wil daarom liever zijn model op het gemak verder afwerken.
Liefhebbers kunnen dit hier verder volgen: http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=5327

Jammer dat hij de wedstrijd verlaat :(
Veel suk6 verder Famo met je bouw ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan