Hoofdsponsor

Algemene mededelingen Wedstrijd "Golden Sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan begint de wedstrijd jipieieieieie
 
Hoi allemaal.

Sorry, maar het gaat niet anders, mijn schip heb ik een groot gedeelte moeten afbreken en krijg nog een verbouwing er bij ( het was eigenlijk alleen de badkamer maar nu komt de hal, trapgat overloop en de huiskamer er ook bij), ik kan het niet bij bijhouden zo en het wordt teveel voor mij zeker nu de santa ana bijna opnieuw moet, normaal had het goed gegaan.

Ik heb deze beslising met veel moeite moeten doen, het was bij de verbouwing alleen de badkamer maar nu de rest er ook bij komt lukt mij dat niet en het moet gebeuren, verder wens ik iedereen succes met de bouw van je project en de wedstrijd.

;)
 
Bart, dat is minder leuk natuurlijk.
Maar alvast veel succes en plezier met uw verbouwingen.
Het is veel werk, maar nadien ben je blij als alles af is.
 
Spijtig om te horen,
maar sommige dingen hebben nu eenmaal voorang.
 
Heb nog geen startsein gezien van de scheidsrechter maar aan alle deelnemers een hele fijne groepsbouw toegewenst!
 
Yes, eindelijk is het 1 mei !! Vandaag begint de wedstrijd en kunnen alle deelnemers van start gaan. Veel succes en veel plezier :)
 
Ben al begonnen en al problemen se:(:(
 
Hallo luitjes ,,,

Is het inschrijven al afgelopen ? .... anders next time .....
 
ik denk dat je te laat bent,andrs moet je de scheids aan spreken
 
zou je denken doomwad ,,, het is een tijdslimiet van een half jaar 8) ,,, ik zal het pascal eens vragen ...
 
Van mij zou je nog mogen heb ik totaal niks tegen zelfs,kan je doen eens Pascal raadplegen he maatje.;)
 
Mag ik eens vragen wie hier nu scheidsrechter is van de wedstrijd???,is dat nu Beyond??
 
De jury is Beyond, en ik denk dat je zeker nog kan inschrijven. Er is volgens mij geen deadline op de inschrijving. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Christophe
 
Er is geen datum op inschrijven.
Wel een vastgestelde einddatum.
Alleen was 1 mei als begindatum gekozen.
Dus welkom aan boord.
 
Let the games begin!
Succes allemaal. Maar er iets moois van.
Wanneer deze wedstrijd slaagt, hebben we weer iets unieks gepresteerd hier op ons eigenste forum: Een wedstrijd waar veel verschillende doelgroepen/takken van de modelbouw aan deelnemen. Dit kunnen ze niet overal voorleggen.
 
veel succes allemaal , ik begin er aan deze avond als de kids slapen
 
Als moderator van de wedstrijd heb ik ook nog wel wat in te brengen:D
In de regels is inderdaad wel een eind datum maar geen effectieve startdatum vastgelegd.
Met andere woorden heten we je van harte welkom Bubblegum.

doomwad

ik denk dat je te laat bent,andrs moet je de scheids aan spreken

Patje, als je iets niet zeker weet kan je beter niet antwoorden;)

Fred
 
Fred ,dit berust hier op en misverstand en dacht dat ook inschrijving en einddatum had,dus daarom deze reactie.maar wees gerust ik laat verdere vragen aan de mods en scheidsrechters over om deze te beantwoorden,Heb gewoon een paar dingen door elkaar gehaald waarschijnlijk.
 
start........???? beard


>(

Sorry makkers, natuurlijk is de wedstrijd gestart :-$

Allen veel suk6 met de bouw van jullie inzending.

@Bubble, natuurlijk ben je welkom om de rangen te vervoegen, hoe meer zielen, hoe beter :)

Inschrijvingen gelden de volledige duur van de wedstrijd, echter de einddatum ligt vast. Hoe later de inschrijving...hoe minder bouwtijd....
 
Sinds ik Beyond met Scotty had verward ben ik nu al verloren :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan