Hoofdsponsor

'63 Cougar II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gooi de handdoek in de ring.
Niet alleen heb ik problemen met de verf die niet wil blijven zitten, maar ook de pasvorm.
Man, wat een slechte pasvorm.
De openende deuren, een ramp.
De achterkant van de auto, ong 1,5 mm breder dan de plaats waar het in moet passen.
Voorspoiler idem.
Ik geef toe, het is ook een beetje mijn fout.
Maar ik dacht dat alles wel zou passen, dus ik heb bij deze kit geen dryfit gedaan.
Mijn stash heeft nog redelijk wat automodellen, maar het merk Lindberg zit er gelukkig niet meer tussen.
Deze gaat voorlopig in de diepvriezer, ergens de onderste lade en ooit probeer ik er nog iets van te maken.
Maar nu even iets anders, dat past en waar de verf op blijft zitten.
Sorry gasten, maar het is niet anders.
 
Zonde om dit te horen het zit je echt niet mee,maar niet getreurd je heb nu een model waar je op kan gaan experimenteren....:nowink:
 
Jammer maar helaas, niets aan te doen, toch bedankt voor je inschrijving en je volharding ;)
 
Dat is erg jammer Erik maar je heb in ieder geval wel je best er voor gedaan!!

Fred
 
Spijtig Erik,
was anders wel een leuk modelletje.
 
Ik vind het erg jammer voor Erik want zoals camaro69 aangeeft is het zelfs een van de mooiste cougars ooit.Mercury had er ook en waren bij lange na niet zo mooi,hoewel ik deze laatste niet wil laten ontbreken in mijn sixties collectie.Erik man wat spijtig maar ik denk dat je voor jezelf de juiste beslissing nam.;)
Patje.
 
Jongens bedankt voor de steun.
Daar kikkert een mens toch een beetje van op.
 
Breng hem anders is mee naar de volgende ledendag.
Kunnen we de schade is bekijken.
 
Erik vervelend man dat dit nu moet gebeuren met zo'n zeldzaam model , ik kan wel begrijpen dat je er de brui aan geeft bewaar hem toch altijd leuk om er later iets mee te doen en Lindberg ik heb hier diverse modellen van dat merk ook wel gebouwd heb er nog geen problemen me gehad.

En wat Jelle zegt neem hem mee kunnen we met zijn alle er eens naar kijken.

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan