Hoofdsponsor

Anders / onbekend yamaha mt-01

Ik heb nooit geweten dat je zoiets van papier kan maken.Is volgens mij ook een hels karwei om alles netjes uit te snijden.Maar dat ik deze blijf volgen is wel zeker want ik ben erg benieuwd hoe je zoiets in elkaar zet en hoe het er uit komt te zien.

>wMoet je dit topic eens doorlezen Brilsmurf;);) >w

Fred
 
ja brilsmurf het snijden is een helse maar toch leuke job . Ik heb het niet achter elkaar gedaan ze enkel tussendoor als ik enige tijd had . Al bij al viel het mee als je wat afwisseling hebt
 
zo ik was dus opnieuw begonnen .
zie je het verschil in het frame ? ;-)
attachment.php

heb ondertussen nog enkele onderdelen gemaakt
attachment.php

en ben nu begonnen aan de wielen .
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php

zie je het verschil met een ingekleurde snijrand ? rood is gekleurd en geel nog niet .
 
Dat ziet er keurig uit Hooy!
Zoals ik al aangaf is dit een grote verbetering van je model :wow:

Fred
 
Idd christophe een handig ding dat niet te missen is . Ik moet u trouwens nog iets ;-) .
 
hooy , dat is wel iets appart dit

op het net al eens een gele yamaha 2005 in papier bouw tegen gekomen

eentje om te volgen

tom
 
er was iets mis met het wiel , zoals je ziet op de foto moet de buitenste ring iets verder naar binnen geplooid zijn om de spaken te doen passen .
dus wat gedaan opnieuw de 2 buitenste stukken gemaakt en nu past alles beter foto's volgen
 
Het voordeel is: opnieuw uitprinten en opnieuw beginnen. ( is alleen jammer van het werk)
Ben benieuwd naar het vervolg.

Fred
 
zo ff een kleine update :-(
niet zo een positieve maar we volharden in de strijd :-).

attachment.php
attachment.php


het wil niet lukken met dit wiel se ik wil het wel strak houden en dacht dit op te vullen .
heb het met watjes geprobeerd dat was niks . nu met wcpapier dat is nog minder :-(
nu is het wiel toch niet gescheurd zeker dju dju toch .

opnieuw en beter zou ik zeggen .
 
Dat lijkt me toch echt niet gemakkelijk zo een wiel in papier zene.
En vol goede moed word er verder gedaan ;)
 
Mooi werk tot nu toe.

is het eventueel geen optie om er ribben in te kleven met de doorsnede van het wiel?
 
ik weet nog niet goed wat best is
mss in 2 delen opbouwen zodat ik telkens 1 helft met klei kan vullen ?
ik probeer maar e ;-)
 
Bij de Vmax waren de wielen ook een probleem. Je moet ze heel precies lijmen en dan nog krijg je ze niet perfect.
Wel goed om te zien dat je met opvullingen experimenteer. Bij de Vmax heb ik opvullingen gemaakt door een stukje papier als een harmonica te vouwen.
( Overigens NIET voor de wielen....) Wel slordig dat ik dat niet in mijn verslag geschreven heb trouwens.:angry:


Fred
 
ik heb het wel ergens gelezen bij de v max ik denk aan u frame daar staat er een foto van denk ik e .
ik ga door tot het lukt , het is inderdaad geen al te simpel lijmwerk .
ik had de wielen graag versterkt omdat daar toch al het gewicht op komt
 
Dat gewicht valt reuze mee hoor Hooy, hij blijft echt wel erop staan zonder in te zakken:D

Fred
 
Ik probeer maar wat :-), nee ik wil ze wel mooi rond krijgen daarom dat ik ze wil opvullen . We zien wel e . Volhouden zou ik zeggen :-)
 
Ik probeer maar wat :-), nee ik wil ze wel mooi rond krijgen daarom dat ik ze wil opvullen . We zien wel e . Volhouden zou ik zeggen :-)

Dat is de goede instelling Davy!

Fred
 
Hooy geweldig dit model ga deze volgen heb hem ook nog op de hardeschijf staan (nog meer projecten ;) ).

Gr
Dirk
 
Dit ziet er inderdaad niet zo eenvoudig uit, maar je doet het toch wel hé ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan