Hoofdsponsor

1/35 "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.740
Beste vrienden het startschot is gegeven voor mijn nieuw project dat de naam zal gaan dragen "'Wacht am Rhein"'...

Het verhaal zal zich enkele dagen voor het offensief gaan afspelen rond de 14 December 1944,de troepen zijn nog behoorlijk rustig maar wachten toch gespannen af op het startsignaal.

Ik heb weer gekozen voor een bescheiden klein dio maar dit maal met 3a 4 figuren in de hoofdrol...

Alles zal zich gaan afspelen in de ardennen (Luxemburgse grens) dus rotsen,bomen,rivieren,brugen enz....;)
Er is al behoorlijk veel info verzameld om zo mijn draaiboek up to date te hebben en uit te zoeken hoe ik het beste te werk zal moeten gaan...:nowink:

Ondertussen heb ik de juiste afmetingen genomen en de eerste stappen gezet met de opbouw...
Ik verwacht ongeveer een 5a6 maanden werk..:dry:

De figuren zijn afkomstig van Dragon (3de Fallschirm division)en zijn normaal voorzien om op een tank te zitten,maar ik ga ze met enkele kleine aanpassingen plaats laten nemen op de grond,de bedoeling is om een sfeer te creeren over mannen die al jaren samen aan het front hebben gevochten die praten over het hun dromen na de oorlog maar nooit het verleden zullen vergeten...

Ik ga alle stappen zogoed mogelijk proberen uitleggen hoe ik ze heb gemaakt met de nodige foto's natuurlijk...;) ik heb er al enkele genomen maar eigelijk is er nog niets spectaculair te zien,maar er moet ergens een begin zijn of niet...:D


Afbeelding001-11.jpg


Afbeelding007-5.jpg

Afbeelding006-10.jpg

Afbeelding005-8.jpg

Afbeelding004-10.jpg

Afbeelding003-11.jpg

Afbeelding002-7.jpg

Afbeelding001-11.jpg

Tot hier dan de eerste foto's...
 
Ben zeer benieuwd naar dit dio ,,, als ie net zo mooi wordt als je voorgaande ,, kunnen we nog meer gaan genieten , ik denk meer water zal hierin verwerkt worden of niet ? ;)
 
Ik ben benieuwd wat je er gaat van maken.
Veel plezier en sucses toegeenst.

Mark
 
Ben zeer benieuwd naar dit dio ,,, als ie net zo mooi wordt als je voorgaande ,, kunnen we nog meer gaan genieten , ik denk meer water zal hierin verwerkt worden of niet ? ;)

Er zal inderddad water aan toegevoegd worden maar ik denk dan meer aan een kleine rivier waar ook een kleine voetgangers brug zal over komen...

@ bedankt Mark..
 
Laatst bewerkt:
Alweer ééntje om op de voet te volgen :)
Ik kijk al uit naar de volgende stap.

Welke rotspartijen zijn dat? Echte stenen? Of van een bepaald merk uit de winkel??

Veel suk6
 
Succes met deze dio Danny.
Jou skills te kennen van vorige dio's gaat dat helemaal goed komen.

Fred
 
@ Beyond het zijn geen echte stenen,ik heb ze eigelijk in de tuin gevonden het is van die boomschors die op de grond wordt gebruikt om het onkruid niet te snel te laten groeien...;)

@Fred bedankt...
 
succes,danny.

zal er weer eentje worden om U tegen te zeggen.
 
@ Beyond het zijn geen echte stenen,ik heb ze eigelijk in de tuin gevonden het is van die boomschors die op de grond wordt gebruikt om het onkruid niet te snel te laten groeien...;)

Deze hebben op het eerste zicht een mooie "steen"structuur ;)
Slim gevonden :D
 
dit gaan we volgen,bij den danny altijd de moeite
word het zo een gebogen brugje met smeedijzeren relingen?
ziet het zo voor mij
 
Een nieuw startschot is gegeven, weeral een reden meer om in te loggen op het bangelijkste forum !
 
He Yvan bedankt beste vriend,hier ben ik eigelijk nog niet uit als ik naar mijn info/foto's kijk kan ik alle kanten op maar heb u idee alwel genoteerd in mijn boekje..;)
 
Zo te lezen heb jij toch wel een goeie fantasie om zulke dio's te laten ontstaan, Danny
 
Hé danny,

Ik ga even mijn popcorn halen en dan neem ik plaats op de eerste rij zodat ik zeker niks kan missen ;)

Cheers,
André
 
Bedankt jongens voor deze positieve feedback,ik ga zeker mijn best doen om het zelfde niveau te hanteren van het vorige dio...

@ Famo wat die fantasie betreft,ik zie in veel foto's wel een verhaal en dan komt de rest van zelf...
 
Als liefhebber van schone dio's, is dit weer ééntje om zeker niet te missen!
Groeten, Erwin.
 
jup , zet mij ook weer op de eerste rij om je prachtige werken te volgen ,
je dio inspreatie is supper creatief danny


tom
 
Dit gaat weer de moeite worden! Over het brugje gesproken: ik had eerder iets in gedachten met palen van dennebomen. In de Ardennen vind je die dikwijls terug in de bossen. Twee dikke stammen met wat steunen en daarop kleine balkjes in dennehout. Daaronder een kabbelend beekje met wat rotsen... Ter hoogte van de stenen wand misschien een stapel brandhout? Wat dennebomen en varens tussen de rotsen...
Mijn fantasie slaat op hol... Dit wordt alweer een prachtwerkje Danny!
 
He Mad uwe fantasie staat genoteerd een super idee bedankt..
BTW...kan jij gedachten lezen...:D;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan