Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
"'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 139

Discussie: "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Standaard "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Beste vrienden het startschot is gegeven voor mijn nieuw project dat de naam zal gaan dragen "'Wacht am Rhein"'...

Het verhaal zal zich enkele dagen voor het offensief gaan afspelen rond de 14 December 1944,de troepen zijn nog behoorlijk rustig maar wachten toch gespannen af op het startsignaal.

Ik heb weer gekozen voor een bescheiden klein dio maar dit maal met 3a 4 figuren in de hoofdrol...

Alles zal zich gaan afspelen in de ardennen (Luxemburgse grens) dus rotsen,bomen,rivieren,brugen enz....
    Er is al behoorlijk veel info verzameld om zo mijn draaiboek up to date te hebben en uit te zoeken hoe ik het beste te werk zal moeten gaan...

Ondertussen heb ik de juiste afmetingen genomen en de eerste stappen gezet met de opbouw...
    Ik verwacht ongeveer een 5a6 maanden werk..

De figuren zijn afkomstig van Dragon (3de Fallschirm division)en zijn normaal voorzien om op een tank te zitten,maar ik ga ze met enkele kleine aanpassingen plaats laten nemen op de grond,de bedoeling is om een sfeer te creeren over mannen die al jaren samen aan het front hebben gevochten die praten over het hun dromen na de oorlog maar nooit het verleden zullen vergeten...

Ik ga alle stappen zogoed mogelijk proberen uitleggen hoe ik ze heb gemaakt met de nodige foto's natuurlijk... ik heb er al enkele genomen maar eigelijk is er nog niets spectaculair te zien,maar er moet ergens een begin zijn of niet...

Tot hier dan de eerste foto's...

Standaard

Ben zeer benieuwd naar dit dio ,,, als ie net zo mooi wordt als je voorgaande ,, kunnen we nog meer gaan genieten , ik denk meer water zal hierin verwerkt worden of niet ?
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

Ik ben benieuwd wat je er gaat van maken.
    Veel plezier en sucses toegeenst.

Mark

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    Ben zeer benieuwd naar dit dio ,,, als ie net zo mooi wordt als je voorgaande ,, kunnen we nog meer gaan genieten , ik denk meer water zal hierin verwerkt worden of niet ?
    Er zal inderddad water aan toegevoegd worden maar ik denk dan meer aan een kleine rivier waar ook een kleine voetgangers brug zal over komen...

@ bedankt Mark..
    Laatst gewijzigd door Danny_Jeurissen; 13-04-11 om 21:10

Standaard

Alweer ééntje om op de voet te volgen
    Ik kijk al uit naar de volgende stap.

Welke rotspartijen zijn dat? Echte stenen? Of van een bepaald merk uit de winkel??

Veel suk6

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Succes met deze dio Danny.
    Jou skills te kennen van vorige dio's gaat dat helemaal goed komen.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

@ Beyond het zijn geen echte stenen,ik heb ze eigelijk in de tuin gevonden het is van die boomschors die op de grond wordt gebruikt om het onkruid niet te snel te laten groeien...

@Fred bedankt...

Standaard

succes,danny.

zal er weer eentje worden om U tegen te zeggen.
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny_Jeurissen Bekijk bericht
    @ Beyond het zijn geen echte stenen,ik heb ze eigelijk in de tuin gevonden het is van die boomschors die op de grond wordt gebruikt om het onkruid niet te snel te laten groeien...
    Deze hebben op het eerste zicht een mooie "steen"structuur
    Slim gevonden

Standaard

dit gaan we volgen,bij den danny altijd de moeite
    word het zo een gebogen brugje met smeedijzeren relingen?
    ziet het zo voor mij

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Een nieuw startschot is gegeven, weeral een reden meer om in te loggen op het bangelijkste forum !

Standaard

He Yvan bedankt beste vriend,hier ben ik eigelijk nog niet uit als ik naar mijn info/foto's kijk kan ik alle kanten op maar heb u idee alwel genoteerd in mijn boekje..

Standaard

Zo te lezen heb jij toch wel een goeie fantasie om zulke dio's te laten ontstaan, Danny

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Hé danny,

Ik ga even mijn popcorn halen en dan neem ik plaats op de eerste rij zodat ik zeker niks kan missen

Cheers,
    André

Standaard

veel succes met deze, benieuwd deze te zien groeien.

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten