Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Volgende serie LGB
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Volgende serie LGB

Standaard Volgende serie LGB

Heb deze geairbrushed met humbrol 155. En verder zal ik het met borstels schilderen want dat is nog te doen

Verder heb ik het blok met de verschillende bommen nu helemaal vol met drogende delen voor vernissen geschuurd en klaar om geverfd te worden.

kritieken welkom!!

Aerodyne
    Gast

Standaard

Wat bedoelt ge met LGB? Ik weet dat dat een "treinschaal" is nl. 1/22,5, maar zijn al die bommen nu op die schaal of is "jouw" LGB iets anders?
    En als ze 1/22,5 zijn, aan welk vliegtuig ga je ze dan hangen? Want ik heb nog nooit een vliegtuig gezien in 22,5.

Standaard

Aerodyne maatje die LGB hier staat in zijn geval voor laser geleide bom.
    Patje.

Standaard

Patje heeft gelijk, dat is inderdaad de Amerikaanse afkorting.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Hoi Eric,

Je hebt hier al een aardige verzameling liggen zie ik.

Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen.

Droop

Standaard

hier is het volgende wat ik klaar heb

Laatst gewijzigd door Eric2020; 07-05-11 om 19:43

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Quote van kapitein Haddock

Honderdduizend miljard bliksembommen en dondergranaten.
    Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Heb deze LGB's nu gedaan. Heb gelukkig eindelijk iets gevonden waar ik tijden naar heb lopen zoeken. De kleuren op LGB zijn niet makkelijk te vinden, maaar wat ik nu heb gebruikt is al heel goed. Heb gewerkt met humbrol kleuren en heb het geheel geairbrushed met Humbrol 155. Aangezien ze heel erg groot zijn 1/32. Vervolgens het stuk voor en tussen de vinnen heb ik gedaan met Humbrol 186 en de vinnen zelf voor en achter met Humbrol 86. niet echt makkelijk om verschil te zien als je bezig bent, maar resultaat mag er zijn. Deze LGB's zijn van de eerste generatie, de huidige heten Paveway IV. deze LGB's hebben geen zichtbare gele band aan de voorkant zoals de huidige wel hebben. De Gele band is er wel degelijk, maar de geleidingsset op de voorkant schuift over de gele band heen.

Deze LGB's zijn ook eerste Generatie LGB en zijn schaal 1/48.

Commentaren zijn welkom!
    Laatst gewijzigd door Eric2020; 10-05-11 om 01:16

Standaard

Ziet er goed uit Eric.

Je hebt ondertussen al een behoorlijk arsenaal!

Standaard

Zal ook lekker knallen als het is brand bij jou.
    Ziet er goed uit.

Standaard

Duizend bommen en granaten :o
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Nee domme vragen zijn er niet marc. Ik doe het in opslag in een sorteer doos. Heb ik later een model wat geen bewapening heeft of heel erg slecht dan heb ik nog wat achter de hand wat ik zo kan pakken. Het is al in de kleuren en het staat netjes in de lak. Engige wat ik later dan nog moet doen is de matte lak erop doen, en kan nu nog decals doen van tekst als dat voorkomt, of met acryl tekst erop schilderen. Heb nu meest van de bewapening en uitrusting gedaan. En kan me weer richten op bouwen zelf. Ben er toch meer dan 6 maanden zoet mee geweest om het zover te krijgen.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten