Hoofdsponsor

1/35 T-62 [done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje tijd gevonden in men druk schema.
Heb al een klein deel van de tracks gemaakt.

BILD1244.jpg

De aandrijving gemonteerd moet nog wel bij gewerkt worden.
BILD1245.jpg

BILD1246.jpg

Ik ben nu tot de ontdekking gekomen met al men zaag en aanpassings werk,dat men fenders 5mm te kort zijn.
Ik ga kijken of ik ze mooi kan doorsnijden en ze verlengen zodat dit niet meer opvalt.
Natuurlijk zal ik de rest dan ook een beetje verplaatsen.

Wanneer de volgende update gaat komen geen idee heb de komende drie weken een druk programma.

Mark
 
mooi gedaan, mark.

de verwering van de motor is prachtig.
 
moet de romp nog verder uitgeplamuurd worden waar je de verbouwingswerken hebt uitgevoerd ? want ik zie eigenlijk nog enkele oneffenheden of is dat "a trick of the lights" ?
 
moet de romp nog verder uitgeplamuurd worden waar je de verbouwingswerken hebt uitgevoerd ? want ik zie eigenlijk nog enkele oneffenheden of is dat "a trick of the lights" ?

Er moet nog redelijk wat aan gebeuren voor het klaar is.
En ja plamuur zal er nog genoeg aan te pas komen zoals je ziet.

Mark
 
Ik heb een paar minuten tijd gevonden in men druk schema.
Heb hier even gebruik van gemaakt om al een paar leidingen te trekken op de motor.

BILD1250.jpg

Ik heb besloten om te stoppen met het intrieur en me verder te focusen op de romp in orde te krijgen.
Het bovendek staat er intussen ook op maar moet ook verlengd worden.
Ik ben nu enkel bang dat de verhoudingen niet meer gaan kloppen zoals de afstand tussen trek wiel en baan wiel.
Als dit te veel zou schelen gaat hij de koelkast in of wordt de motor er volledig uit gesloopt en gebruikt voor een ander project.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan