Hoofdsponsor

1/35 T-62 [done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn al leuke details die verbeterd zijn, dat beloofd voor de verdere afwerking :)
 
Hoi Mark,

Een mooie tank die je wilt maken, ik ga deze mooi in stilte volgen, ik heb zelf nog 3 tanks liggen en een oplegger voor tanks op te rijden, op deze manier hoop ik veel te leren in tussen tijd voor ik met de tanks kan beginnen.;)

Succes met de bouw van je tank.
 
mooie beginnede aanpassingen , ziet er echt veel beter uit zo

tom
 
Mark wat een geweldige project en voor vele onder ons zo leerzaam...;)
 
De hoek van het achterdek wordt aangepast net als een beetje verlengd.
Heb dit daarstraks bekeken.

Heb vandaag men motor binnen gekregen van CMK en is voorzien voor een T-55 van tamiya.
Dus ja jullie zien het al aankomen natuurlijk.
De passing,Dit probleem heb ik reeds bekeken en wordt opgelost.
Ik heb hier ook een motor van verlinden liggen die bedoeld is voor de T-62 en jawel ook voor tamiya.

Dit is de motor en compartiment volgens CMK.
BILD1188.jpg

Het compartiment volgens verlinden(enkele onderdelen niet op foto)
BILD1189.jpg

Zoals jullie zelf zien is deze vaan CMK iets handiger om te schilderen en verweren.
Maar niet alles zit eigenlijk in de set dus gaan we de twee set proberen te combineren.

Heb al een klein begin gemaakt aan de aanpassing en namelijk de achterkant van de tank.
Voor het zaag werk.
BILD1190.jpg

Na het zaagwerk.
BILD1191.jpg

Normaal gaat er kwestie uitzicht niet veel verschil op de motor zitten tussen de T-55 en T-62.

Mark
 
Knap bezig Mark! Ziet er inderdaad niet simpel uit, Verlinden ziet er zelfs nogal slordig uit? Maar als ik U capaciteiten hier zie komt dat allemaal wel snor!;)
Benieuwd naar de volgende update's!
Grtz, Erwin.
 
geen weg meer terug momenteel, veel succes, al heb ik een sterk vermoeden dat dit wel goed komt
 
dat komt hier helemaal goed

prachtig bouw werken dat je ons laat zien

tom
 
De zaag erin, dat duidt op improvement !
 
Alvast bedankt om me te motiveren.

Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik niet de juiste traks heb om op men T-62 te leggen.
Ik had een setje van friul liggen voor een T-62 maar voor het model 1972 heb ik de traks van een T-72 nodig:angry:
Maar al een geluk binnen kort is het beurs.

Goed,nu het geleverde werk.
Ik was aan het denken om alle luiken open te zetten zodat al de PE meer tot zijn recht gaat komen.
Natuurlijk ga je dan in lege gaten kijken,maar we gaan dat proberen op te lossen.

Dit is de versie 1.0(aller eerste keer dat ik dit probeer)
Het is al een begin en lang nog niet klaar.
Het compartiment voor de driver.
BILD1192.jpg

BILD1193.jpg

BILD1194.jpg

BILD1195.jpg

En als het op het einde niet naar men zinis kan ik de luiken nog altijd dicht doen :laugh::laugh:

Mark
 
Zoals gewoonlijk weer een mooie portie van initiatief marske!
Ik ben razend benieuwd naar het verloop ervan.
groeten
 
veel succes met het interieur. wordt een hele opgave om het te scratchen, maar heb er alle vertrouwen in
 
Hey, :)

Dat wordt hier een ziekte blijkbaar, met al die interieuren, maar ooo zo schoon om te zien (jaja, ik zijn zelf ook door de ziekte gebeten....:O:unsure:;))
 
markske je interieur scratchen is een hele opgave ,maar de strat er van ziet er al veel belovend uit
en een interieur geeft altijd een ietske meer waarde aan het geheel

knap bezig

tom
 
voor het model 72 heb ik T72 tracks nodig?

ga je dan een refit model 1990 maken, mm ,intressant!

zal een speciaal model worden

Inderdaad Locus ik heb hier tracks voor een T-72 nodig.
De andere tracks zoals de T-54,T-55 en sommige versies van de T-62 gebruiken de OMSh tracks.
De T-62 model 1972 gebruikt de RMSh tracks dus de T-72 tracks(T-72 die in 1972 geproduceerd werd)
Dus met andere worden het wordt geen refit voor de jaren 90.
De tracks van de T-72 zijn in de loop van de jaren ook aangepast en zijn iets anders.
Dus met andere woorden goed refrerentie matriaal is belangrijk om eens na te kijken!!

@iedereen
alvast bedankt voor de commentaar en hopelijk breng ik het tot een goed einde.

Mark
(Aan de mods als deze post Te zou zijn gelieve deze dan te verwijderen)
 
Haha Mark is aan het scratchen geslagen, ziet er al veel belovend uit. Suc6

Knap dat ge op tijd hebt opgemerkt dat ge de verkeerde tracks had,en zoals
ge zegt referentiemateriaal is heel belangrijk als je het wat correct wil maken.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan