Hoofdsponsor

1/72 einde space shuttle tijdperk ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou luitjes de shuttle is back van de electroplater ,,, ondanks dat de ander onderdelen het niet gehaalt hebben is de shuttle toch weer een mooi resultaat geworden ...
als eerste heb ik hitteschild bewerkt ,, met een soort antiaanbak laag strcktuur en reentry kleuren ... nu komen de rest van de details er allemaal op

nou luitjes heel even de zonnebril op voor dit bling bling spektakel .. 8)


3_004.jpg

3_005.jpg

2_001.jpg

1_002tyjy.jpg

3_006.jpg

tot zover .. tot de laatste foto,s
 
Heel apart Bubblegum, heel apart:D
Dat geeft wel een heel andere kijk op je model.
Ik vindt het persoonlijk niet zo mooi dat blinkende, ik vindt het doffer brons mooier. ( Maar dat is mijn persoonlijke smaak;) )

Ben wel benieuwd naar de eind foto's

Fred
 
Ge kunt het niet zien
maar diepe buiging.
 
WOOW bling bling maar dat verdient de spaceshuttle dan ook wel

Prachtig stuk werk

Gr
Dirk
 
Dankje luitjes ,,, en fred ,, hij zou niet alleen blinkend blijven , een echte amerikaanse touch heb ik eraan gegeven , veel afplakwerk maar voldoening , hij is nog niet klaar de heatsheald curve line,s komen ernog op .... en dande menig details

1_008o.jpg

1_ooo.jpg

1_wer.jpg

tot zover .................
 
wwwwooooooooooowwwwwwwwww, van blinker bill naar de max... man, echt sjiek....
 
Ik dacht dat deze zo blinkend zou blijven:sleep::sleep:
Maar dit is gewoon schitterend met die Amerikaanse vlag erop gespoten!

Ja nu wordt ik pas echt nieuwsgierig naar de eind foto"s.

Fred
 
Nou luitjes ,,,

hij is bijna klaar ,,, de laagjes zand die ik gebuikt heb zijn keihard geworden , de laadruimte is ook gedaan , de ramen zitten erin en het hitteschild reentry uitstaling opkomend rood is met zijn op de neus verder afgewerkt ,,, er komen nu wat kleine details , de motoren binnezijde kleuren , stukje tussen twee ramen en dan het koper weer eens flink op poetsen zodat ie weer flink kan glimmen ,, ik heb het eens gewogen en we komen op 17 kilo.s uit ,,,

3 inscriptie plaatjes zijn in de maak en de laatste op de voorkant moet wachten ivm de landing van de sts 135 missie ... zo te zien duurt dat nog even ...

1_u.jpg

1_o.jpg

1_y.jpg

1__.jpg

nou tot de laatste vlucht voor het eind resultaat ....
 
Weer een héél origineel en erg knap gemaakt onderwerp.

Diep respect Bubble ^^
 
Wat een schitterend eer betoon Bubblegum,Het past echt allemaal mooi samen ook.
Patje.
 
Zeer apart model en zeer mooi gemaakt.
 
dankje luitjes ,,,,, en nou hopen dat de twee laatste vluchten ook goed gaan .....
 
Geweldig wat een mooi model is dat geworden een hele mooie afsluiting van het shuttle tijdperk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan