Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi A7V steampunk stijl [!]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: A7V steampunk stijl [!]

Standaard A7V steampunk stijl [!]

Gisteren dit doosje uit de stapel getrokken

met volgende inhoud

en natuurlijk het bouwplan

Nu zie ik jullie al denken wat doet dit nu bij sci-fi? Dit is toch eerste wereldoorlogspul. Ja, klopt. Alleen leek het me wel leuk om dit kitje te verbouwen in steampunk stijl
    Voor de mensen die dit niet kennen, denk aan films als "the League of extraordinary gentlemen" ; "Wild,wild west" ; de mangafilm "Steamboy" ; of de boeken van Jules Verne en H.G. Wells

Meer info op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Steampunk

Gaat nog leuk worden om dit ding op stoom te laten werken, zal al maar wat horloges uit elkaar smijten voor onderdeeltjes
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

wauw,mooi projekt

eentje om te volgen.
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Tomas man dat is een schitterend mooi model dat je hier hebt en is idd een ww1 model.dit word een boeiend projectje om te volgen weer he,maar je staat verkeerd man je bent beter af bij militair rollend materiaal denk ik zulle hihihihi.
    Patje.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Woow! Da's wel een heel speciaal model.

Die ga ik volgen.

Droop

Standaard

Mooie tank, jammer dat deze gaat verhuizen naar de sci-fi...
    Ben wel zeer benieuwd wat je hier allemaal mee gaat uitspoken

Standaard

mooi projeckt ,,, maar hoort dit in sciene fiction ??? dit is toch een oorlogs item ....

meschien heb ik het mis ....

Standaard

Dat dacht ik toch ook want het is uit de eerste wereld oorlog bubblegum

Standaard

Hey gasten, Tomas maakt van dit militair voertuig een fantasie oorlogsvoertuig. Het Steampunkgenre is fantasie.
    @ Tomas : Steamboy is wel een zeer prachtige tekenfilm

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

aahh ,,, nooit van gehoort ,,, die zoeken we even op ..... vandaar dus ...

Standaard

ach zo dat is dus de reden jaja snap het nu
    Mijn excuus aan Tomas.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Apart apparaat.....
    Succes met deze steamboy!
    Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken en volg hoor!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Missen is menselijk hé mannen

Ik heb niet stilgezeten de laatste tijd, al veel geschuurd enzo

Om dit projectje toch een beetje tot een goed einde te brengen ga ik deze kit eerst origineel droog in elkaar zetten. Maar dit vereist het nodige plamuur- en schuurwerk weer. Deze fabrikant hanteerd een wel heel erg broos plastiek want de helft van de onderdelen breekt uit het gietraam wanneer ik ze wil losknippen, met alle narigheid tot gevolg natuurlijk. Gebroken onderdelen, stukken uit gescheurd,... de pret kan weer niet op

Eerste werk waren de aandrijfwielen en voorste loopwielen. Vol uitdrukgaten en een boel flash tussen de spaken. Ook de zijwand had van die lekkere putjes

Vloerplaat, munitiekisten, motor en bovenverdieping

De boel een beetje aangekleed, radiatoren en ladderke erbij

Deuk in de radiator kreeg ik er gratis bij En er zat maar één zetelke in de kit

De andere radiator heeft ook een gratis deuk gekregen

Dit alles gaat nog aangepast worden hoor, de zetel(s) zullen helemaal anders worden. De bedieningshendels een beetje meer in schaal, lijken wel gemaakt voor iemand met reuzehanden nu. De trap, vloer, zijwanden,... in hout???? De radiatoren eruit, de motor eruit, stoommachine erin...

Vorige week heb ik me ook al een beetje beziggehouden met de tracks. Nu, dit is weer een systeem van keskeschiet zenne. Op zich leuk dat het werkende schakels zijn, maar moest dit nu echt uit rubber gemaakt worden?

Eén kant heb ik toch al klaar
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Werkende rubberen schakels?? Hoe blijven die aaneen??

Standaard

Met de bijgeleverde pinnekes die je erdoor steekt en af en toe ook in mijn duim
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Eventjes vooruit lopen op de bouw.
    Is het de bedoeling dat er een soort aandrijfsysteem van grote tandwielen zichtbaar word ? of is het meer zware wapens dat ge zult inbouwen of hoe zie je het om met je voertuig in het steamgenre te komen.
    Interesseerd mij wel daar ik van dat genre hou

If you want to save a few horses, drive a Famo

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten