Hoofdsponsor

1/35 REVELL Spähpanzer 2 LUCHS (A1/A2) [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier zitten we nu: De banden zijn voorlopig nog een dryfitje


hpim1368l.jpg
[/URL][/IMG]

hpim1367.jpg
[/URL][/IMG]

Decals zijn al aangebracht, nu moet ik enkel de pikhouwelenen spades aanbrengen op het voertuig, waarna ik er een laag glansvernis kan overspuiten en dan beginnen met washing.

Misschien iemand nog een paar hints of tips die ik kan verwerken op het voertuig?

groeten
 
Machielske, ben je niet een beetje bang voor een te donker effect als je met de vuile washes aan de slag gaat ?
 
Ja ik ga eerst is kijken GUnit, ik heb nog een apart stukje waar ik het eerst is op ga uitproberen:-)
Want deze wil ik ni echt verpesten hehe :)

grtz
 
Mmja wat GUnit zegt is eigenlijk wel waar. Nu zal het waarschijnlijk wel een beetje moeilijk gaan om nog je model te oplichten met de decals erop. Om op te lichten heb je eigenlijk geen AB nodig je kan dat ook door te drybruschen.Dan kan je een donkerdere wash opzetten zonder veel erg.
Je kan het proberen met de decals erop hoor maar dan moet je wel een beetje opletten.
Nu, wil je wachten daarmee omdat je zegt dat je je model niet wil verpesten is dat je volle recht é, je kan die volgende stap dan zetten met een volgend model.
Geleidelijk vorderingen maken duurt het langst, want alles in 1 keer proberen kan de motivatie doen zakken en zelfs doen verdwijnen....
 
Idd Famo, kheb eigenlijk een hele lange tijd stilgezeten. Maar opeens heeft de microbe me opnieuw gebeten. ik vind het gwn terug enorm plezant om er bij bezig te zijn. En het is wel leuk als je na al die moeite je model zo tot leven ziet komen. Ik kan het nog niet zoals ik het wil maar ik zie toch al grondig wat veranderingen ten opzichte van men oude modellen. Kga is kijken wat ik er van kan maken.

Btw even offtopic: Ik heb onlangs eens in een topic een site gekeken waar heel wat PE te bestellen is, en ik dacht daar is mee te expirimenteren omdat er dan echt wel heel wat details extra tot leven komen. Iemand hier mss die een goeie site kent. Ik weet ni meer in welk topic dat was :$

groeten
 
Ok bedankt jongens, ik ga eens kijken of ik wat PE kan verwerken in men volgend projectje, namelijk een M1A1 abrams.

eve offtopic: Ik heb nog nooit met PE gewerkt dus dit gaat een uitdaging zijn, Ik ga hem tevens ook op een diorama trachten te plaatsen, en heb hiervoor ook al 5 Amerikaanse Mariniers besteld met uitrusting die als 'close protection' gaan dienen. Tword echt een uitdaging alsmede tijdrovend.

On topic: Kga pas morgenavond of donderdag kunnen verderwerken met men Luchs, wel spijtig want men handen jeuken ernaar haha :)

Groeten
 
Een paar recentere en meer duidelijkere fotos genomen. Hier gaan jullie zeker en vast veel meer op kunnen zien.

sdc11266r.jpg


sdc11266r.jpg


sdc11263c.jpg


sdc11264j.jpg


sdc11269o.jpg


sdc11270v.jpg


sdc11271.jpg


Er moet nog heel wat gebeuren maar nu hebben jullie er alvast een beter zicht op :-)
groeten
 
Deze foto's geven inderdaad een veel duidelijker beeld :)

Zo kan je op de eerste foto zien dat het linker achterlicht ietsje schuin hangt (niet echt iets om je zorgen over te maken), en op de laatste foto zie je dat er op de "smoke dischargers" nog een beetje flash aanwezig is (dat zou je nog kunnen bijwerken..;) )
En op de laatste foto meen ik ook om een beetje lijmresten te zien aan het handvat(?) rechts...

Anders ben je goed bezig :)
 
Bedankt beyond, ik zie het ook.
Op fotos kun je toch nog altijd wat kleine foutjes opmerken.Ik ga dit proberen weg te werken op het einde met een paar roestvlekken,opgeworpen stof en aangekoekte modder.
Dat van de smokepotten ga ik zeker bijwerken!
Bedankt voor de terechtwijzing :-)

groeten
 
(Macro-) foto's zijn leuk om details mooi te zien, maar soms ook een vloek voor ons modelbouwers :O;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan