Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi Droop, mooie heftafel en mag ook wel voor zo'n bakbeest...

klein vraagje, ben je niet bang voor een revolte van de mannen? bij de stug werd hun uiteindelijk ook al het commando ontnomen, en nu weeral...
 
Het commando krijgen ze niet maar dit wil niet zeggen dat ze niet als een gewoon bemanningslid kunnen aan boord blijven. :D
 
Mooi gerief zo een tafel, 8).
Zo een fail-safe kun je gemakkelijk electronis maken, bij de duikboten gebruiken ze dat ook, die pompt de ballasttank leeg als er iets mis gaat.
Maar een echte veiligheid is een stroomonderbreker, die langs buiten berijkbaar is ( zoals op de rase auto's) kan je gemakkelijk met de uitrusting combineren.
 
Update


024.jpg


025.jpg


026.jpg


027.jpg


028.jpg


029.jpg


030.jpg


Wordt vervolgd,


Droop

5.gif
 
He Droop hartelijk bedankt voor die zeer interessante info over Otto Carius,het is niet alleen in modelbouw dat ik hier bijleer maar ook in geschiedenis les...;)
 
Maatje proficiat met de heftafel,ge zult het goed kunnen gebruiken zenne.
 
Laatst bewerkt:
He Droop hartelijk bedankt voor die zeer interessante info over Otto Carius,het is niet alleen in modelbouw dat ik hier bijleer maar ook in geschiedenis les...;)
Hier nog een foto van Otto aan z'n Tiger-Apotheke (dit is idd de naam van z'n apotheek en géén grap!):

carius.jpg




@ Patje: die heftafel is idd een droom. ik zou niet weten hoe ik anders aan die Tiger moest beginnen.:8


Edit:
De epoxy die ik aan de zij-spatborden heb gebruikt is volledig uitgehard en de onderdelen zitten nu muurvast.
Zoals het Stefan en Bobby het ook al vermeldden, gaan we de volgende keer verder met de achterste spatborden.


Droop
 
Zou het kunnen dat ik bij die laatste foto de würstchen ruik :laugh:, je mannen hebben goed hun best gedaan hebben er terug zin in;)
 
Jaja, een mens zou er honger van krijgen, hé René? :D:D:D




----------------------------------------------------------------------------



Update

031.jpg


032.jpg


033.jpg


Wordt vervolgd,


Droop


5.gif
 
Update


034.jpg


035.jpg


036.jpg


**Opmerking: Gun Blue werkt enkel op staal. Dit produkt is niet geschikt voor plastic modellen! **



Wordt vervolgd,


Droop

5.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit product zien werken op de tv zender bij de mythbusters op discovery channel dacht ik en het werkt echt goed.Daaraan ziet ge wat men allemaal kan he bij modelbouw.
 
Fantastisch wat ge weer allemaal laat zien Droop. Ik krijg verder enkel de woorden indrukwekkend, formidabel en overtuigend uit m'n klavier!!!
 
Droop heb je dit produkt al op messing getest? ben een ander merk tegen gekomen en dat werkte op zuiver messing.
 
droop , er zijn weerderom mooie vorderingen gebeurt

je krachtige tafel is een mooie aankoop voor vele doel einden


tom
 
@ Guy: Hartelijk dank voor de lovende woorden. Maar dit is nog maar amper het begin. Er moet nog zovéél gebeuren aan de Tiger.^^

@ René: De gun blue heb ik ook op messing getest maar het resultaat is niet echt bevredigend.
In plaats van een metaal-zwarte kleur verkreeg ik donker grijs. Tja... nu nog eens kijken wat het met aluminium doet (de rupsen).


@ Tom: Jij ook bedankt maatje.
Wat de tafel betreft, wel ik zou niet meer zonder kunnen.
Wat een luxe zeg: heb ik zin om zittend aan de tiger te werken, dan laat ik ze wat zakken. Rechtstaand werken? Ook geen probleem.
Terug wat bijpompen en klaar is kees. En het feit dat ze verrijdbaar is, maakt het hélémaal compleet. :D



Droop
 
Deze eventjes over het hoofd gezien.
Het ziet er een ferm beest uit en je mannen werken hen wel goed in het zweet :)

Trouwens een mooie aanwinst die heftafel, een luxe voor aan zulke zware tanks te werken.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan