Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me zo direct niets voorstellen waarom iets of iemand je van je hobby zou afhouden :angry:, in ieder geval sterkte Luc we gaan je hier missen.
 
Ik hoop dat het niet zover komt !
 
Als je het echt beu bent dan kan je inderdaad beter even stoppen.
Gefrustreerd verder blijven bouwen heeft weinig zin want dan lukt het toch niet zo goed, je hebt immers geduld nodig met deze hobby en frustraties en geduld gaan niet zo goed samen.

De goesting komt vroeg of laat wel terug dus doe in ieder geval geen dingen weg.
 
Wij willen onzen Droop niet kwijt he is het niet mensen.:(

Droop maatje is dr wat we kunnen doen??zullen we zeker proberen te helpen.
Patje en mobogirl;)
 
Laatst bewerkt:
Best mensen,

Ik wil jullie allen danken voor jullie steun.

Ik wil eerst een misverstand uit de wereld helpen.
Indien (!) ik stop zal ik zeker niet van het forum wegblijven hoor. Ik heb niet gezegd dat ik zeker ga stoppen.
Alles hangt af hoe de zaken evolueren. Maar gisteren had ik nieuws gekregen dat de emmer heeft doen overlopen en me in een Franse colère heeft doen schieten.

En daarbij, ik ga zeker eerst nog de StuG afwerken en eer die zal klaar zijn dan zijn we weeral enkele maanden verder.
Dus het verslag van de StuG zal gewoon op het forum verder te volgen zijn.

Er is niemand van dit of enig ander forum die me wat in de weg heeft gelegd. Laat dit alvast al een geruststelling zijn.

Mijn miserie heeft allemaal buitenlandse oorzaken.
Gisteren kreeg ik nieuws i.v.m. de Tiger dat ik niet zo leuk vond en nog begin deze maand had ik al ander slecht modelbouw- gerelateerd nieuws gekregen dat ik ook niet zo plezant vond (i.v.m. de StuG!). Dus twee keer in één maand vind ik nu wel méér dan genoeg.
Van één van die zaken zal er misschien een gerechtsprocedure van komen. Ik zal nog zien hoe alles zal evolueren.
Dit zijn 2 projecten waar ik véél (en zelfs zéér véél!) geld heb ingestoken en waarin ik nu al dan niet gewild tegengewerkt word.
Enfin, om niet teveel uit te weiden ben ik het modelbouwen nu écht zat.
Allez, niet het modelbouwen op zich maar het niet oprecht zijn van sommige buitenlandse randfiguren hangt me de keel uit.

Wat de Tiger betreft, wel sinds gisterenavond heb ik terug communicatie met 'de andere partij' en misschien dat dit nog zal goed komen.
Binnen een week zou ik meer moeten weten.
Ik hoop het alvast want dit is een project dat alleen al enkele duizenden euro's kost.
We zien wel.


Luc
 
Oke Droop we zijn al blij dat ge hier blijft zenne.
Patje en mobogirl.
 
Ik had al gedacht dat het niet het modelbouwen was, maar de "commerce" er rond (met de euro's en dollars)....
Als er ergens problemen zijn, heeft het 9/10 keer te maken met geld :(

Toch veel sterkte en suk6 in de afhandeling ervan ;)
 
Luc, zodra je dingen moet doen samen met andere mensen riskeer je van ontgoocheld te worden. Het wordt erger als er geld en/of roem mee gemoeid is. En voor wie denkt dat zoiets niet op de hobby overslaat, vergeet het maar, daar is het soms nog het ergst. Egootjes, egocentrisme, jaloezie, willen profiteren enz. Allemaal lelijke menselijke trekjes die de ene al beter dan de andere kan onderdrukken. Hoge bomen vangen veel wind en met je prachtige 1/6 projecten zal je zeker de nodige (ongewilde??) aandacht getrokken hebben. Ik zou het even laten rusten en er lessen uit trekken. Ik heb dit ook al meerdere keren 'the hard way' moeten ondervinden. Is niet leuk en ik begrijp dat het je plezier in de hobby verpest. Maar gun de tegenpartij dit niet! Val terug op de basics, het echte hobbyplezier!

Groetjes,

John
 
Euh, ja ...... Wat is me dat hier allemaal? Ja Luc, mensen zijn rare beesten vooral als het om afspraken gaat.
Vooral als het om geld gaat.........money sucks !!!!

Hopelijk draait het goed uit voor je, succes makker !!
 
Ik volg je altijd braaf, terwijl ik niet reageer. ( geen militaire interesse voor mij8) )

Toch is het jammer dat juist andere je de goesting kunnen ontnemen........
Ik wens je veel sterkte en geluk om de " problemen " op te lossen en om de goesting terug aan te wakkeren.

Fred
 
Dank voor de morele steun manneke's maar er is verbetering van de situatie in 't verschiet.
Wat dit Tiger-project betreft zal alles nog in orde komen.
Zij het wat later dan eerst gepland.

Mijn US modelbouw-probleem zal een ander paar mouwen zijn om op te lossen. :@

Droop
 
Je bedoelt nog steeds die stalen draak?
Ik krijg ook geen contact, ook niet telefonisch ...:@:angry:
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt nog steeds die stalen draak?
Ik krijg ook geen contact, ook niet telefonisch ...:@:angry:
Die bedoel ik maatje.
Bij jou is het van hetzelfde laken een pak hé?

Hij heeft bij mij ook nog niet gereageerd. Nou ja, hij doet maar. Het is in z'n eigen nadeel. Met wat geluk heb ik hopelijk eind volgende maand m'n centen terug.


Droop
 
droop , ik leef echt met u mee ..........alvast een ding is zeker volgens dat ik lees : je hebt een vrouw die achter je meningen staat en dat is momenttel het voornaamste luc.
als een toffe hobby een plaats in je hart geeft gekregen dan komt die met der tijd zeker terug .

ik wens je veel sterkte toe

ikzelf bevind me momenteel in een heel moeilijke periode ( kom nauwelijks aan modelbouwen toe ) en dit door verschillende omstandig heden.
het heeft tijd nodig om alles op een rij te zetten.
maar langszaam komt alles weer op gang

sterkt tom
 
@ Tom: Laat ik je ook alvast danken.
Ik wens je ook veel sterkte toe en hoop uit de grond van m'n hart dat alles voor jou ook in orde mag komen en dat je terug de moed en de kracht vind om te doen wat je graag doet.


Groetjes,

Luc
 
@ Tom, tijd is heel belangrijk om die te nemen en daardoor alles op een rijtje te zetten. Sterkte!
 
Mijn US modelbouw-probleem zal een ander paar mouwen zijn om op te lossen. :@

Droop
Het kan verkeren in het leven.
Vorige week kreeg ik bijna een beroerte van de miserie maar daar is nu een eind aan gekomen. Al m'n centen die ik in het 'US modelbouw-probleem' heb gestoken zijn nu terug op m'n rekening overgeschreven.
Dank u Pay Pal!!!!!!!!

De Tiger problemen zijn nu ook bijna opgelost en dat wil dan zeggen dat ik alsnog zéér binnenkort hier voorgoed met dit project van start ga.

Mijn kaarsje heeft geholpen maar het blijft nog eventjes doorbranden. :)



Droop
 
Gelukkig een goede afloop, dat krijg je van alle goede energie die uitstraalt van dit forum;)

Fred
 
Ben blij dat het goedkomt voor je maatje,echt waar ze.
Patje.;)
 
droop , ik leef echt met u mee ..........alvast een ding is zeker volgens dat ik lees : je hebt een vrouw die achter je meningen staat en dat is momenttel het voornaamste luc.
als een toffe hobby een plaats in je hart geeft gekregen dan komt die met der tijd zeker terug .

ik wens je veel sterkte toe

ikzelf bevind me momenteel in een heel moeilijke periode ( kom nauwelijks aan modelbouwen toe ) en dit door verschillende omstandig heden.
het heeft tijd nodig om alles op een rij te zetten.
maar langszaam komt alles weer op gang

sterkt tom


Als het u een troost kan zijn Tom ik ook en moet hier enkele mensen ook teleurstellen voor onbepaalde tijd.
Kregen een serieuze opdoffer en moet aan gewerkt worden.
Ik kan Droop zeer goed verstaan zenne en anderen ook in moeilijke tijden.
Patje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan