Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Droop, ik ga mezelf moeten uitnodigen want ik kan me nog maar amper inhouden !
 
Droop, ik ga mezelf moeten uitnodigen want ik kan me nog maar amper inhouden !
Guy, ik ben nu aan het uitkijken naar een goede hydraulische/pneumatische heftafel die het gewicht van de tank kan dragen (heb er al eentje op het oog).
Dat werkt gemakkelijker én dat presenteert veel beter dan dat tijgertje op de grond staat.
Eens ik die heb dan ben je van harte welkom om de Tiger te komen bekijken hoor. De koffie zal klaar staan. :)


Droop
 
Rap aanschaffen Droop, ik breng de koeken mee !
 
we brengen heel de bakkerij mee om dit te zien.

misschien op een ledendag????
 
Rap aanschaffen Droop, ik breng de koeken mee !

hugemikus zei:
we brengen heel de bakkerij mee om dit te zien.
6.gif



misschien op een ledendag????
Misschien... ... ... ...
12.gif
:laugh:


Droop
 
het transport zal wel snachts moeten gebeuren,is dit geen speciaal vervoer.;)
 
Dat word weer eentje om te volgen :8, denk dat je weldra inkom moet vragen Droop :laugh: of een beurtrol ;)
 
Jawadde... prachtig machien.

Omnog eens terug te komen op de Wittmann discussie, 007 zou om een "late" Tiger I gaan, hadden die dan nog zimmerit ?
 
Jawadde... prachtig machien.

Omnog eens terug te komen op de Wittmann discussie, 007 zou om een "late" Tiger I gaan, hadden die dan nog zimmerit ?
Om op die vraag te antwoorden maak ik eventjes gebruik van de foto die Beyond hier op de 2de pagina gepost heeft:

1_Michael_Wittman.jpg

Dit is Wittmann op de 007 en de Zimmerit is hier goed waar te nemen.
Dus blijkbaar werd dit goedje dan nog steeds gebruikt. ;)





Droop (die de indruk heeft dat de Zimmerit hem blijft achtervolgen. :laugh::laugh:)
 
Het is een Mid production Tiger I dus daar zal zeker Zimmerit op moeten.

J
 
Beste mensen,

Wegens onvoorziene buitenlandse (!) omstandigheden ben ik buiten mijn wil om verplicht om aan dit project een einde te maken.

Het hoe en wat ga ik hier niet uit de doeken doen maar ik weet nu dat mijn vertrouwen in de mensheid een grote deuk heeft gekregen. :@

Ik ga de komende maanden nu nog enkel de StuG afwerken en dan zal ik waarschijnlijk stoppen met de hobby.

Dank voor jullie begrip.


Luc
 
Wow, dat moet iets serieus zijn.
Stoppen met de hobby.
Man, dat gaat een leemte nalaten op dit forum, om nog te zwijgen wat het met u gaat doen.
Het is uw beslissing en begrip zal je altijd krijgen van mij.
 
Ik wil ook nog zeggen dat mijn frustratie niets met dit of enig ander forum te maken heeft.
Maar er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt die niet nagekomen zijn en daar kan ik niet tegen. Bij mij is een woord een woord.
Het is nu de 2de keer binnen één maand dat ze me bij m'n ****** hebben. Daardoor ben ik momenteel alles kotsbeu. :@

Maar zoals ik reeds zei, ga ik hier niet over uitweiden.

Ik laat alvast een klein kaarsje branden zodat alles alsnog goed komt.

Gelukkig heb ik nog de steun van mijn half trouwboekske. :dry:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hela Droop, je moet het niet zo gauw opgeven!
De hobby is te leuk om je door twee #*$^# bedrijven/figuren je humeur te laten verpesten.

Ik leef met je mee!
 
Hoi Johannes,

Ja, je bent op de hoogte van het eerste 'geval' en nu dit hier nog bij.

Ik hou je via mail wel up to date, maatje.



Luc
 
Zeer jammer om te horen dat je deze prachtige hobby gaat stoppen, maar (zelfs zonder de oorzaak te weten) kan ik je beslissing begrijpen.
Teleurstellingen kunnen soms een diepe wonde nalaten :(
Hopelijk komt de microbe van het bouwen op een later tijdstip terug.....

Veel sterkte, en ik blijf je volgen in je andere topic(s) ;)
 
Wat is me dat hier zeg ! Ik heb de laatste postings twee keer moeten lezen om te kunnen beseffen dat je een einde aan de hobby wil maken. Dat zou ik zeer zonde vinden omdat je een aparte plaats inneemt onder de leden.

Ik respecteer je besluit maar ik hoop vurig dat dit niet het einde van onzen Droop wordt !
 
Laatst bewerkt:
Verdorie dit is echt slechts nieuws. :ohmy:

Maar deze keer laten we u niet zonder slag of stoot gaan. Laat ons weten hoe we u kunnen helpen, en we zorgen ervoor dat u zin om te modelbouwen - én om uw fantastische resultaten op het forum te plaatsen - voor altijd blijft.

Zeg het maar wat we voor we u kunnen doen Droop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan