Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Famo & Tom: bedankt heren. ^^


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Update

082.jpg

083.jpg

084.jpg

085.jpg

086.jpg


Wordt vervolgd,


5.gif
 
Mischien dat je mannen af en toe eens rebels zijn, maar waar vind je nog zo een veelzijdige stielmannen.
Bij de modelbouwers mischien :unsure:
 
Achtung Mitteilung

De mannen hebben de laatste dagen zo hard gewerkt dat ze nu oververmoeid zijn.
De pillendraaier van de divisie heeft hen daarom een tijd van rust en ontspanning voorgeschreven.
Flitsende fototoestellen van sommige stripmakers zijn volgens de medic hier zeker "sehr streng verboten".
Zodoende zal dit stripverhaal voor de duur van hun rustkuur 'on hold' staan.

Ik zal wel héél stilletjes aan de Tiger verder werken maar er zullen een tijdje geen publicaties meer volgen. ;)


087.jpg


Droop
 
Schitternd om te zien dit allemaal !! , maar meschien heb ik het over het hoofd gezien , maar wat gaat ie wegen dit monster ?
 
Bedankt Bubble,

Als hij volledig klaar is zal de Tiger zal een goede 200 kg wegen. ;)


Droop
 
goede morgen zeg , het lijkt wel of je elektriche rolstoel motoren erin heb liggen , ze lijken qua vorm precies op de mijne die ik in de rolstoel heb
 
goede morgen zeg , het lijkt wel of je elektriche rolstoel motoren erin heb liggen , ze lijken qua vorm precies op de mijne die ik in de rolstoel heb
Ik geloof dan ook dat het zulke motoren zijn, Bubble.
Ik heb hier ook zo'n elektrische rolstoel staan om te slopen en daar zitten ook zulke motoren in.
Dus aan kracht zal het Tijgertje geen gebrek hebben. ^^


@ Patje: De mannen doen toch hun best om hem zoveel mogelijk op een echte te laten lijken. ^^


Droop
 
Beste forumgenoten,

Zoals hierboven beschreven gaat dit project voor een tijd de vriezer in en dit wel om medische redenen.
Sinds deze morgen heb ik de bevestiging gekregen dat de mogelijkheid bestaat dat ik het slachtoffer ben geworden van prostaatkanker, dit na de eerste onderzoeken en bloedtests.
Dat schud je wel eventjes wakker hoor.
Afijn, we gaan nu verdere tests tegemoet en we blijven het beste hopen.

Jullie begrijpen wel dat mijn hoofd er nu helemaal niet meer naar staat om een model te bouwen.

Hopelijk ben ik er vroeg genoeg bij ... ... ... ... .


Droop
 
Luc'ske,
Dat is slecht nieuws maatje.
Maar de gezondheid gaat voor. (Ik kan er van meespreken)
Sterkte!
 
Veel sterkte Luc, mijn vader zit in hetzelfde schuitje. Het is hier dus ook afwachten...
 
Sterkte Luc, hoop je met beter nieuws hier terug te zien
 
Bedankt voor de steun mannen. Dat geeft een mens sterkte.

Buiten alle verwachtingen in, én op aanraden van mijn half trouwboek'ske, heb ik besloten om toch maar aan het model en de strip verder te werken.
Het heeft geen zin om hier alle dagen te zitten kniezen. Dat zal het genezingsproces niet versnellen, niet?
Daarom heb ik vandaag al m'n moed bijeen geschraapt, m'n verstand op 'nul' gezet en heb ik me terug op het project gestort.

Het resultaat kunnen jullie hier nu verder volgen:


088.jpg

089.jpg

090.jpg

091.jpg


Om het resultaat van de testrit te kunnen zien, zullen jullie terug in de Wochenschau Kino moeten plaatsnemen.
Klik op de foto om de film te starten:



092.jpg



Wordt vervolgd,



Droop

5.gif
 
Hoi Luc,mischien wel beter om je gedachten af te zetten en wat verder te bouwen.Vergeet niet wat ik zei in mn PB naar je maatje....
 
tag herr droop,
das ist die positive einstellung,
die sie benotigen,
so droop kopf op ,und bauen
grube,ronny

om in de toon van het verhaal te blijven
 
nooit de moed opgeven , en dit is dan ook voor iedereen ( want alles ligt zomaar om de hoek )

droop , je laat hier echt prachtige dingen zien klasse


tiom
 
Meine Herren ich danke Ihnen. :)


Edit

Dat de tank enorm veel kracht op z'n rupsen overzet, getuige de volgende foto.
Op de klinkers zijn duidelijk de sporen van de Tigerrupsen te zien (en ik heb dan nog wel héél zachtjes gereden):

093.jpg




Droop
 
Eventjes tussendoor een vraagje:

Zijn er onder jullie mensen die ervaring hebben in het gebruik van paraffine in een rookmodule (eventueel in schepen)?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ook ervaringen met het gebruik van diesel zijn welkom.

Ik vraag dit maar omdat -nu de eerste testrit achter de rug is- ik me volledig op de rookmodule ga storten.



Alvast dank.



Droop

Voor de testrit van de Tiger: hier klikken aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan