Hoofdsponsor

1/72 Pz. Kpfw. III ausf. M (sPz.Abt.504, Tunesia, 1943) (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Swaken: I keep it dry! Dus geen vegetatie...
 
Chique chique chique mad.
Is al een mooi geheel tot nu toe !
 
Ondertussen is dit project afgewerkt, tijd voor wat eindfoto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Applaus Applaus Applaus

Zeer schoon, zeer schoon,....

(jammer dat de foto's een "blauwe schijn" hebben...)
 
Dis is inderdaad een prachtmodelletje.
Die blauwe schijn is echt jammer en daarom heb ik een foto van je geleend en die wat "aangepast" zodat het model toch wat beter tot z'n recht zou komen ;) :

DSC07323.jpg



Droop
 
Mad Ice : waarschijnlijk staat de witbalans van je toestel verkeerd ingesteld. Ik vermoed dat hij ingesteld is op kunstlicht, terwijl je buiten foto's neemt. Stel je witbalans in op zonlicht of schaduw, naargelang. Of indien je met een pocket toestelletje werkt zet je hem op Landschap.

Normaal zul je dan geen blauwzweem hebben op je foto's.

Verder lever je hier een pracht van een dio af. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat je geen (dorre) struik in een hoekje plaatst, kwestie van wat variatie te brengen.

Groeten Rik
 
@ beyond, droop, Rik: Het valt mij nu pas op, maar als Droop efkes zijn kunsten loslaat op deze foto is het direct heel iets anders. Ik zal mij nog eens herpakken met de foto's en als het zonneke nog eens door het wolkendek komt piepen zal ik nog eens wat foto's nemen, maar dan met de correcte witbalans.

dus @ de moderators: betere eindfoto's volgen nog, maar dan met een correcte witbalans, zodat mijn model volledig tot zijn recht komt.
 
Awel Mad Ice ik vind hem super, gewoon, simpel en to the point. En dit op deze schaal, doet me alleen maar meer zin krijgen om zelf in deze schaal te blijven doorwerken.

't is af!!!!
 
Prima Mad ice, de blauwe schijn doet je model en je display geen eer aan, terwijl het er geweldig mooi uitziet.
 
Hey Mad Ice,

Een pracht van een vignette, is helemaal af.
Met wat tijd kunt ge zeker iets schoons maken van zo'n klein machien (ge moet niet altijd de grootsten hebben om te stoefen :):):) ;)
 
mad ice ,

wouw zeg , dat ziet er wel heel goed uit als je dan nog eens bedenkt hoe kein het is op deze schaal
weet je dat je er wel goed weg mee kan met het verweren en zomeer , knap werk


tom
 
Hey Mad Ice,

Een pracht van een vignette, is helemaal af.
Met wat tijd kunt ge zeker iets schoons maken van zo'n klein machien (ge moet niet altijd de grootsten hebben om te stoefen :):):) ;)

LOLLERDELOL ! Swaken, dat is een waarheid die staat als een paal euh...rots !
 
Vandaag was het zonneke van de partij, tijd voor (hopelijk) beter belichte foto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zeer monotone maar effectieve basis voor je tank ! Ik zou enkel de grotere stenen meer IN het zand verwerkt hebben om het mulle karakter weer te geven van de ondergrond. Matthijs, je hebt mooie foto's gemaakt, maar met een wit blad op de achtergrond wordt het nog sterker, nu zie je immers zaken die je tank uit z'n schaal rukken.
 
@ Guy: die stenen dieper steken zal nu niet mee lukken... Het grondwerk is al uitgehard. Ik maak ook nog wat foto's in mijn 'fotostudioke'.
 
Het is een mooi tankje geworden deze met een klein maar subtiel ondergrondje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan