Hoofdsponsor

1/144 U-boot 206A (1/144 Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Wim,

Mooi Wim, het schilderwerk.
 
Ja die andere deur vooraan de toren is inderdaad ook zichtbaar,maakt niet uit ze is gewoon dicht bij de jouwe dan he.
Verder zie ik dat dit project echt goed opschiet,prachtig zo maatje.Patje.
 
Bedankt heren :).

Bart, op de foto ziet het er trouwens minder mooi uit dan in het echt. Wil echt eens met een paar dunne laagjes verf werken, dit om de details niet dicht te schilderen.

Die deur is lastig te zien als ze dicht zit Patje :8
 
Hhahahaha lol ja dat wel he,ga je ze openen dan????
 
Hoi Wim,

Is de zwarte lijn plamuur of iets anders.
 
Dat ziet er veelbelovend uit naar het schilderwerk toe ;)
Die deuren zullen ook beter uitkomen als de lijnen een wash zullen gekregen hebben...
Misschien kan je deze ook een pre-shaduw geven (die zwarte lijnen Debart.. ;) ), dan gaan ze nog beter uitkomen.
 
zn zwarte lijnen zijn verf volgens ik kon uitmaken op het verslag de bladzijde hiervoor.
 
Bedankt voor de reacties.
Bart, die zwarte lijnen moeten inderdaad doorgaan voor een pre-shade.
Dit heb ik regelmatig in verslagen gelezen en ben ik eens aan het proberen.
 
Ziet er al goed uit hoor wim, en een deurtje hier of een deurtje daar maakt niet zo veel uit hé als hij onder water gaat moeten ze dicht zijn :laugh::laugh:
 
Dank je DJs, inderdaad moeten de deurtjes dan dicht :laugh:.

Inmiddels al twee laagjes geverfd, maar van de preshade is niet veel meer te zien. Voor het mooie zal er nog een laagje verf op komen. Zal dan weer een foto plaatsen.
 
Waar je preshade hebt gezet wim moet je iets minder verf over doen, maar ik vermoed dat jij met de borstel schilderd, dus is dit natuurlijk wel iets moeilijkerder.
Ge kunt nadien nog altijd een pinwash doen dan zullen de lijnen weer wat diepte krijgen. ;)
 
@DJs
Inderdaad ben ik aangewezen op een kwast.
Na 3 laagjes verf blijft het geheel toch nog een beetje vlekkerig.

1_UBoot206A_016.jpg



Ga nu de kleinere delen plaatsen en verven.

Als ik het een beetje goed begrepen heb kan ik de boel daarna het best in de P+ zetten. Dan decals en pinwashes..
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het er toch best strak uitzien Wim, ondanks dat je dat met een kwastje heb geschilderd.

Fred
 
Hoi Wim,

Ik denk dat het de verf is, mijn apache is ook wat vlekkerig.

1_DSCF9059.JPG
 
Dat ligt idd aan de verf ,maar ook aan het feit dat je kwast.Nu ja met de juiste wash is dit eigenlijk niet zo erg want ook de 1/1 zijn niet perpect en zou nie mooi zijn ook naar mijn mening.
 
Ben inmiddels al een beetje aan het vlekkerige gewend.
Inderdaad op foto's van het echte schip zit het er ook niet allemaal zo strak op. Alle kleine grut zit er inmiddels op en alles zit zo'n beetje in de verf; misschien hier en daar nog eens bijwerken. Daarna gaat alles de P+ in.

1_UBoot206A_017.jpg


1_UBoot206A_018.jpg


1_UBoot206A_020.jpg


1_UBoot206A_019.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel dat het mooi is he,ik zei het toch he.Patje.
 
Parket Plus zal hem laten glanzen!
Ik weet niet of dit de bedoeling is?
 
Je hebt gelijk Patje ;).

Dominiek, ik dacht dat het nodig was een laagje P+ aan te brengen voor de decals en washes.
Als ik daarmee fout zit hoor ik het graag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan