Hoofdsponsor

1/16 NCO Normandy 1944 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
de Panzerfaust ligt voor de hand vanwege de afbeelding die ik beoog, heeft wel nabewerking nodig, denk aan opschrift. Ben nog in beraad. Kan ook een M 43 zijn, kan ik me uitleven op de tasjes.
Ach ja, waarom ook geen MG op zijn schouder...
 
Doe eens lekker die Panzefaust René, die mannen hebben allemaal reeds een MG 34 of -42 op de schouder.
 
DSCF0182.jpg

DSCF0184.jpg

DSCF0183-1.jpg

wat is het een bruut, niet..met zijn Panzervuist ?

:-)
 
René je zet weer kunst neer he man.mooi mooi zeg.Ziet er idd een bruut uit.
Patje.
 
Aan de slag met Il Bruto's rechterhand..

Het handskelet bewerk ik voor met een papje van fimo en thinner, latere lagen die ik aankwast hebben meer grip..

DSCF0191-1.jpg

DSCF0193-1.jpg

DSCF0195-2.jpg

DSCF0201-1.jpg

DSCF0217.jpg

DSCF0216.jpg

DSCF0218.jpg

DSCF0209.jpg

DSCF0206-1.jpg

Het is NIET eenvoudig...heb de zaak zo geprepareerd dat de Faust te allen tijde los kan ( bij meerdere baksessies kan deze gaan krommen in de oven)

Zo kan ik het handje ook mooi bijwerken later.

groeten,

René
 
Niks op aan te merken, het is topwerk, kunst is het, die tronie, de kledij, de houding, geweldig !
 
Suske & Wiske: 'de Brute Baas' :-)

moet toch nog vaak aan je Leoke denken, Guy...die heeft me er echt aan toe gezet dit soort dingen te willen.

groetjes,
René
 
pfff.
Dit is Art met de echt grote "A"...
Ik sta hier gewoon naar te gapen en kan niks zinnigs aanbrengen.
 
prachtig gedaan, als ik het goed begrijp schilder je als het ware de fimo klei op het skelet voor de de vingers?
 
in het begin wel.
Het staaldraad is te glad om meteen vormen aan te zetten.
Met zo'n bedje gaat het prima.

René
 
Puik werk, zoals gewoonlijk wanneer ik in één van je topics kijk. Ik zie dat je dat handje met een mengsel van Fimo en thinner aandikt.. wat is Fimo juist?
 
het figuur is sowiso opgetrokken in Fimo.
Het is een kleisoort die je afbakt in de oven.
Het reageert fijn met thinner of andere acetaten en je kan zo mooi glooien en egaliseren.

je kan het her en der verkrijgen, zeker in de hobbyboetiek.
 
Ooit ga ik terug aan de figuren en het zal met de Fimo zijn !
 
ik neem aan dat het een polymeersoort is Doomwad, als je ziet hoe het reageert op thinner ( smelten).
Een grote plus met dit goed is dat je eindeloos kan blijven schetsen tot het naar je zin is.
Het laat zich ook droog mooi afwerken door te polijsten met kwast.

Guy, je moet dat Leoke nog een namaken 1/16 ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan