Hoofdsponsor

Zwart - Wit ( Diorama voor de wedstrijd "The Golden Sixties") [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep ,,, daar sluit ik me bij aan ,, mooie vorderingen ...
 
het begint al aardig zwart wit te komen je boot

knap werk

tom
 
Fred heb net je hele topic even doorgenomen, ziet er goed strak uit. Enkel zit ik nog met een klein vraagje, in den beginne van je topic meld je een stukje vinger, dat kan ik precies nergens terugvinden op het schip ;) hehe
Kheb ook al eens met de schrik gezeten met de scalpel als ik aant prullen was op mijn Optimus. Soms moet je stukken kleven waar je bijna niet eenkunt om het aan te drukken.
Het ziet er allemaal simpel uit paper-craft maar 'k spreek ondertussen uit ondervinding dat het niet zo is.
 
Fred is back en met een mooie update.
Begint echt vorm in te komen nu.
 
Hoi Fred welcome back en een mooi stukje papieren kunst wat je hier weer zet

Gr
Dirk
 
Ziet er mooi uit Fred. Lijkt me best een ingewikkelde kit te zijn, flink wat onderdelen.
 
Gaat lekker Fred, en wat een formaat :ohmy:.
 
Bedankt mannen voor de comments.

en nu weer snijden en knippen........;)

1_IMG_5545.jpg


Fred
 
Alle onderdelen voor de hoofdtoren zijn uitgeknipt / gesneden:

attachment.jpg

attachment.jpg

Dus maar weer eens een beetje gaan plakken:

attachment.jpg

Fred
 
Man man dat word echt een pracht schip Fred,Moet ik echt zelf eens gaan proberen.
Patje.
 
Fred jij blijft mij verbazen met wat er allemaal mogenlijk is met papier.

Ziet er allemaal gelikt uit.

Gr
Dirk
 
En zo plakselen we maar door.
Na "even" een uitstapje om Tom te helpen ook hier weer eens wat aan gewerkt:laugh:
Ik ben nog steeds aan de hoofdtoren bezig en aangezien de beschrijving erg summier is moet er wel eens gepuzzeld worden.
Maar het gaat goed vooruit;)

het plakken van de diverse dekken:
attachment.jpg

En de schoorsteen:
attachment.jpg

Voor dat deze onderdelen geplakt worden eerst even "bijwerken" zodat er geen witte randen te zien zijn naderhand:
attachment.jpg

Dry fit van het geheel:
attachment.jpg

En natuurlijk even op het schip:
attachment.jpg

Ja, ja het wordt een hele dame al!

Fred
 
Inderdaad Fred ze is al goed vooruit gegaan in de bouw ervan,ze word een echte dame zo al he.
Patje.
 
Ik heb de zijkanten van de hoofdtoren in elkaar geplakt. ( De naam hiervan wet ik niet, zijvleugels o.i.d?)
attachment.jpg

En ik weet dat niemand daaronder gaat kijken maar toch kleur ik die in:D
attachment.jpg

En toen ik daar mee bezig was zag ik dat daar een stuk afweergeschut op moest komen, dus die maar eens proberen.
Helaas is dit afweergeschut een plat stuk papier.....
attachment.jpg

Ik heb geprobeerd een rolletje te maken van papier voor de loop, maar dat is jammerlijk mislukt:angry:
Dus toch maar een cocktailprikker gepakt en de in de Dremel gezet en een schuurpapiertje er tegen gehouden tot 0.8 mm:
attachment.jpg

Daarna de "originele" loop geamputeerd:
attachment.jpg

En vervangen voor de houten:
attachment.jpg

Beetje schilderen en zie daar, mooi hé!
attachment.jpg

Nog maar 7 stuks afweergeschut te gaan , en dan komen de kanonnen nog.....


Fred
 
O Fred maar dit is een mooie oplossing
Gaat goed zie ik al

Gr
Dirk
 
Dat heb je mooi opgelost Fred.
Een stuk beter dan dat plat stukje papier.
 
Vanavond nog wat verder gegaan met het afweergeschut, met een 0.6 mm boortje het loopje uitgeboord:
attachment.jpg

En dat ziet er echt leuk uit:D (helaas is mijn macro lens gestolen dus kan de foto niet scherper krijgen....)
attachment.jpg

En de andere ook alvast uitgeknipt:
attachment.jpg

Dat wordt dus eerst loopjes maken voor ik verder kan:D

Fred
 
Fred dit gaat echt mooi worden want je heb oog voor detail zie ik,vind het schaamteloos van die mensen dat men een ander zijn/haar materiaal gaat stelen.
Maar ja zo is nu eenmaal de wereld he waarop we leven,laat je dit alvast niet ontmoedigen want is boeiend om volgen.
Patje.
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk mouse ,,, wat een priegelwerkjes ,,, je hebt de loupbril zeker ook nodig hiervoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan