Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Militair mi-24 Hind, Leopard 2, T-80 Main battle tank, russian navy cruiser Moskva
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: mi-24 Hind, Leopard 2, T-80 Main battle tank, russian navy cruiser Moskva

Standaard mi-24 Hind, Leopard 2, T-80 Main battle tank, russian navy cruiser Moskva

deze zijn al enkele jaren oud
    de leopard tank, t-80 en de cruiser zijn van 2007 en de MI-24 Hind is van 2008

enjoy! :p

wat vinden jullie ervan?

Standaard

mooi gedaan
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

schone heli maatje en die main tank ook zulle.goed bezig zou ik zeggen he.

Standaard

mooi werk.
    Groeten,
    Koen

Standaard

tx gasten! we doen ons best
    hoe staat het met je hotrod doomwad?
    grtz

Standaard

netjes gedaan

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

mooi gemaakt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lukasvdb Bekijk bericht
    tx gasten! we doen ons best
    hoe staat het met je hotrod doomwad?
    grtz
    Ja wel heb gisteren er niet veel aan gedaan,was ziek van de medicatie.Vanavond weer aan werken zie want heb styreen gaan bij halen en ga wat versierlijstjes plaatsen.Heb ook tamiya smoke gaan halen en kan nu even verder weer he.De hotrod komt goed net als de packard die ik bouw,Voor de bugatti hotrod heb ik nog iets in petto,maar dat zullen jullie wel zien.om terug te vallen op uw modellen,die heli vind ik echt schitterend en zou zelf een willen bouwen maar dan wel de chinook.
    en liefst op een grotere schaal.Je militaire voertuigen die je hier toont vind ik persoonlijk zeer goed gebouwd en zeer mooi geverft of is het gespoten?!!
    Enkel nog wat weatheren en dat zit in de pocket dan.Ben een voorstander van militair rollend materialen maar ze bouwen...ja af en toe eens.
    Liever wagens en zo maar dat doet hier niet ter zake he.Je camo is in mijn ogen zeer goed en mooi gedaan op je tanks,Enkel merk ik op dat de heli deels met de losse hand is geverft???? klopt dat? aja ieder zijn methode he.Doe zo verder ziet er goed uit man.

Standaard

Mooie modellen, deftig ineen gebouwd en netjes geschilderd...
    Eigenlijk te mooi geschilderd (ziet er te nieuw uit..), maar daar kan je wel veel aan doen, en hier zit je goed om dat te leren
    Er zijn verschillende methoden om je model meer "karakter" te geven, kijk maar eens rond op het forum, en bekijk ook eens de "how to" sectie, en als je vragen hebt, niet twijfelen, gewoon vragen
    Er zit hier volk genoeg op het forum die je zal helpen om je vaardigheden te verbeteren.

Tot in het militaire gedeelte

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doomwad Bekijk bericht
    Ja wel heb gisteren er niet veel aan gedaan,was ziek van de medicatie.Vanavond weer aan werken zie want heb styreen gaan bij halen en ga wat versierlijstjes plaatsen.Heb ook tamiya smoke gaan halen en kan nu even verder weer he.De hotrod komt goed net als de packard die ik bouw,Voor de bugatti hotrod heb ik nog iets in petto,maar dat zullen jullie wel zien.om terug te vallen op uw modellen,die heli vind ik echt schitterend en zou zelf een willen bouwen maar dan wel de chinook.
    en liefst op een grotere schaal.Je militaire voertuigen die je hier toont vind ik persoonlijk zeer goed gebouwd en zeer mooi geverft of is het gespoten?!!
    Enkel nog wat weatheren en dat zit in de pocket dan.Ben een voorstander van militair rollend materialen maar ze bouwen...ja af en toe eens.
    Liever wagens en zo maar dat doet hier niet ter zake he.Je camo is in mijn ogen zeer goed en mooi gedaan op je tanks,Enkel merk ik op dat de heli deels met de losse hand is geverft???? klopt dat? aja ieder zijn methode he.Doe zo verder ziet er goed uit man.
    aha ik ben benieuwd :p
    alles wat hierboven te zien is, is volledig met de hand geschilderd geweest! geen gemakkelijke opdracht alleszinds
    ja ik weet het, ze zien er te nieuw uit maar zo heb ik het graag :p
    ik zal eens moeten kijken naar die "how to" rubriek, ik kan er nog iets uit leren
    en juist, ik heb een zalige winkel gevonden niet ver van mijn school in gent, ik zal morgenochtend een keer gaan kijken aangezien ik toch niet veel les heb
    model battalion ofzo, al ooit van gehoord?
    het ziet er alleszinds beter uit dan die winkel hier in kortrijk waar ze meer niet dan wel materiaal hebben :/

grtz!

Standaard

ja hoor ik ben deze middag er naartoe geweest want ik woon aan het centrum van gent he.
    enz eker doen naar die rubriek kijken.Met de hand gechilderd allemaal???? echt ?, niet te geloven zeg
    Ja het heet model battalion en is aan de nederkouter.
    Patje.

Standaard

[Mod aan] Kan je hier niet teveel Off Topic gaan aub?
    Bedankt [Mod uit]

Standaard

yup yup dood serieus :p
    serieus? wat een toeval :p ik ben er maandag nog gepasseerd om naar de kouter te gaan en ik heb die winkel ineens niet opgemerkt!
    het is een goeie winkel neem ik aan?
    grtz

Standaard

Die tanks heb je die eerst gebouwd en dan pas geverft???En ben je aan een nieuw project bezig nu??

Standaard

eum ja ongeveer :p zo eerst de "hull" en wielen en rupsbanden apart geschilderd en dan samen gestoken. Hetzelfde met de turret
    voor de moment ben ik niet bezig met iets, maar kheb wel de microbe te pakken, kzal morgen eens gaan zien of ik iets op de kop kan tikken

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten