Hoofdsponsor

1/35 M60 met Dozer blad. [DONE]

  • Onderwerp starter Hilbert Zuijdendorp
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hilbert Zuijdendorp

Guest
Dag heren,

Na een tijdje gezweet te hebben hoe het nu verder moest, eindelijk de bouw van mijn M60 van Tamiya afgekregen. Ik liep voornamelijk tegen het achterdek aan. Zoiets simpels kan schijnbaar behoorlijk hoogdrempelig zijn. Anyway, gisteren het voor elkaar gekregen en het resultaat is beter dan verwacht. De kit hendels waren namelijk afgrijselijk! Genoeg geleuter, foto's! (deze zijn met mijn telefoon geschoten, wen er maar vast aan, mijn foto's zijn altijd crap :D )

IMAG0057.png
IMAG0058.png
IMAG0067.png
IMAG0066.png
IMAG0065.png
IMAG0064.png
IMAG0063.png
IMAG0062.png
IMAG0061.png
IMAG0060.png
IMAG0059.png
 
Ik kan niks anders zeggen dan Waaaaaauuuuuwww
 
Tja ,das zeker geen werk van een roekie.
Dat ziet er allemaal zeer treffelijk uit moet ik zeggen.
Komt ie gewoon in het khaki groen of hoe zie jij het ?
Zijn tracks uit de doos of van AFV ?

Ik wou dat ik ook zulke fotoos met mijn telefoon kon maken :huh: , zeer goeie kwaliteit (naar mijn bescheiden mening)
 
Bedankt heren! UHhh en Dame!

@ Famo, hij wordt zandgeel en om er een klein beetje contrast in te brengen wordt het dozer blad groen (olive drab ofzo). De tracks zijn die van AFV Club, ik kan mezelf niet aandoen om er van die dropveters op te leggen. Dat gaat hem niet worden! De foto's zijn overigens gemaakt met de HTC Desire HD met 8 mp camera.

Groet,

Hilbert
 
Knap gebouwd en net afgewerkt , je bent zeker geen roekie
mooi stuf op die M60
die ziet er in resin goed uit allez den Dozer blad

tom
 
Knap werk ,,, dat doe je langer denk ik ^^
 
Heel knap gedaan ! ! !

Het duurt nog wel een hele hele lange tijd eer ik op dat niveau zit ;-)
 
maakte je die zakjes van miliput??zie er schitterend uit zenne
 
Heel knap gedaan ! ! !

Het duurt nog wel een hele hele lange tijd eer ik op dat niveau zit ;-)

Ach , wat een ander kan, kan jij ook . Er simpelweg voor gaan
If you make a dream, you will find a land of gold ;)
 
knap hoor. welke schaal is dit eigenlijk? wel mooi wat je hier laat zien
 
Dag Heren,

Alles is te realiseren, zolang je de inzet maar toont en veel oefent. Niemand zal mij waarschijnlijk geloven als ik zeg dat het de eerste keer is dat ik met resin gewerkt heb, en toch os het zo ;) De zakken zijn inderdaad van miliput gemaakt. Heel simpel eigenlijk, maak een bolletje van miliput in een zandzakvorm (gewoon met je vingers) daarna op je model met de kous van de vrouw of vriendin des huizes aanduwen op het model. Daarna met een mesje de naden erin duwen. Doordat je gebruik maakt van de kous heeft de zandzak meteen structuur.

That's all.

Groet!
 
Mooi gemaakt deze hilbert, lekker vol gepakt en gezakt.
Die handgrepen heb je deze zelf gemaakt want die zien er goed uit.
En hij komt in zandgeel zo te lezen, ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken want ik heb nog een
Abrams M1A2 SEP te doen in die kleur.:)
 
Ja goeiemorgen.... Zo groen ben je schijnbaar ook niet :) Kleine tip voor de resine. Zorg dat je ze ontvet voor dat je verft zodat de release agent weg is. Die kan je veflaag om zeep helpen.
 
Mooi gedetailleerde tank makker, zeker niet de eerste (behalve de resin dan ;) )
Fijn afgewerkt ook, ik zie verschillende onderdelen die gescratched zijn, nice :)

Ben benieuwd naar zijn jasje....
 
Die heb je doeltreffend opgebouwd Hilbert, er is veel te zien, eyecandy !
 
Hey Hilbert, mooi nieuw project! Ik zie dat je er meteen ingevlogen bent, nice :)
 
Ennnnn een verflaagje :)


kleurtjes die gebruikt zijn:
IMAG0068.png

Het modelleke:

IMAG0075.png
IMAG0074.png
IMAG0072.png
IMAG0071.png
IMAG0070.png
IMAG0069.png
 
Dat belooft een mooi resultaat te geven :)

Vraagje, heb je de tank eerst volledig in het donkere kleur gespoten? Of enkel de delen die nu nog donker zijn??
Mijn eerste gedacht is dat hij eerst helemaal donker is gespoten, te zien aan de roosters en rond de luiken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan