Hoofdsponsor

1/35 M60 met Dozer blad. [DONE]

  • Onderwerp starter Hilbert Zuijdendorp
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meneer Beyond,

Je hebt helemaal 100% gelijk. Bewust gedaan omdat er meerdere onderdelen op zitten van verschillende materialen. Zie het als een primer laag eigenlijk. Vanaf het zwart ben ik gaan preshaden met desert yellow van Gunze, daarna ben ik gaan oplichten met Tamiya Desert, daarna weer oplichten met buff, daarna weer oplichten met buff + wit. Aardig aantal laagjes dus (A)

Groet, Hilbert
 
je AB werken zijn zeer geslaagd ,

ben al benieuwd naar het vervolg


tom
 
Meneer Beyond,.......

:O:O ......... :laugh::laugh::laugh: Let maar op of Beyond zal naast zijn schoenen beginnen lopen !!!!

Nee, effe serieus nu. Dat zijn wel treffelijke spuitwerken dat je hier tentoon zet.
Dat beloofd voor de volgende.

Die bepakking op de panzer ga je dat schilderen met een penseel of ga je de koepel errond afplakken met tape indien je AB-'t
Want zal je anders de verf van de bepakking niet op je koepel spuiten en vice versa ,
Toch wel knap werk
 
Tegen mij mag je gerust meneer Burglar zeggen hoor ;)

Maar alle gekheid terzijde, mooi sputwerk Hilbert, maar dat wist ik al op voorhand he ;)
 
Heel mooi ge-AB hilbert, je pre shade komt goed tot zijn recht.
 
Heey,

Na een lange tijd weer wat gedaan. Ditmaal de dozer gehairsprayed. Daarna een laag matte lak gespoten, maar op sommige plekken is het wat verkleurd. Kijken of ik daar wat aan kan doen..

Anyway, commentaar is welkom.

IMAG0291.png
IMAG0295.png
IMAG0296.png
IMAG0297.pngIMAG0293.pngIMAG0294.png
IMAG0290.png

PS, let niet op de kwaliteit van de foto's, deze zijn namelijk gemaakt met een m'n smartphone.
 
Dat dozer blad is machtig mooi verweerd! :O

Persoonlijk zou ik de onderkant van het mes nog wat meer een glimmende metaalschijn geven daar dit steeds in contact komt aarde, stenen enz. en zodoende steeds 'gepolierd' wordt. ;)

Maar ik vind het echt schitterend wat je ons hier laat zien. ;)


Droop
 
Das zeker niet mis, goed bezig zeg
 
Jup gewoon genieten is dit ! Zeer mooie effectjes ter hoogte van het blad.
 
Zeer mooie dozerblade.
Echter zoals reeds aangehaald, de onderkant van het blad iets meer naakt metaal maken...
 
prachtige verwering op het dozerblad, kan je eens een opsomming maken van de gebruikte kleuren hiervoor?
 
De rest van de bepakking en panzer zijn ook in orde hoor ;)
 
zoals de collegas aangeven zou ook de onderkant een metaal versletenheid mee geven van de blad dozer
de rest ziet er al pikobelo uit

knap bezig


tom
 
Dag Heren,

Inmiddels is er enige slijtage aangebracht aan de dozer. Ook al bezig geweest met wat pigmentjes. Volledig mislukt maar het goede nieuws is dat ik het meeste er weer afgekregen heb. Beetje bijwerken nog en het is prima. Ook al een washje gedaan op de turret.

Verder, de kleuren? Goede vraag... vanalles :8

Voor de roest, veel bruin tinten, oranje en wat wit (ter oplichting).
Voor het groen, geen idee hahaha olive drab geloof ik.

Thanks for looking!~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan