Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 M60 met Dozer blad. [DONE]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 37

Discussie: M60 met Dozer blad. [DONE]

Hilbert Zuijdendorp
    Gast

Standaard M60 met Dozer blad. [DONE]

Dag heren,

Na een tijdje gezweet te hebben hoe het nu verder moest, eindelijk de bouw van mijn M60 van Tamiya afgekregen. Ik liep voornamelijk tegen het achterdek aan. Zoiets simpels kan schijnbaar behoorlijk hoogdrempelig zijn. Anyway, gisteren het voor elkaar gekregen en het resultaat is beter dan verwacht. De kit hendels waren namelijk afgrijselijk! Genoeg geleuter, foto's! (deze zijn met mijn telefoon geschoten, wen er maar vast aan, mijn foto's zijn altijd crap )

Standaard

Ik kan niks anders zeggen dan Waaaaaauuuuuwww
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

mobogirl
    Gast

Standaard

gewoon prachtig!

Standaard

Tja ,das zeker geen werk van een roekie.
    Dat ziet er allemaal zeer treffelijk uit moet ik zeggen.
    Komt ie gewoon in het khaki groen of hoe zie jij het ?
    Zijn tracks uit de doos of van AFV ?

Ik wou dat ik ook zulke fotoos met mijn telefoon kon maken , zeer goeie kwaliteit (naar mijn bescheiden mening)

If you want to save a few horses, drive a Famo

Hilbert Zuijdendorp
    Gast

Standaard

Bedankt heren! UHhh en Dame!

@ Famo, hij wordt zandgeel en om er een klein beetje contrast in te brengen wordt het dozer blad groen (olive drab ofzo). De tracks zijn die van AFV Club, ik kan mezelf niet aandoen om er van die dropveters op te leggen. Dat gaat hem niet worden! De foto's zijn overigens gemaakt met de HTC Desire HD met 8 mp camera.

Groet,

Hilbert

Standaard

Knap gebouwd en net afgewerkt , je bent zeker geen roekie
    mooi stuf op die M60
    die ziet er in resin goed uit allez den Dozer blad

tom

Standaard

Knap werk ,,, dat doe je langer denk ik

Standaard

Heel knap gedaan ! ! !

Het duurt nog wel een hele hele lange tijd eer ik op dat niveau zit ;-)

Standaard

maakte je die zakjes van miliput??zie er schitterend uit zenne

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Machielske Bekijk bericht
    Heel knap gedaan ! ! !

Het duurt nog wel een hele hele lange tijd eer ik op dat niveau zit ;-)
    Ach , wat een ander kan, kan jij ook . Er simpelweg voor gaan
    If you make a dream, you will find a land of gold

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

knap hoor. welke schaal is dit eigenlijk? wel mooi wat je hier laat zien

Hilbert Zuijdendorp
    Gast

Standaard

Dag Heren,

Alles is te realiseren, zolang je de inzet maar toont en veel oefent. Niemand zal mij waarschijnlijk geloven als ik zeg dat het de eerste keer is dat ik met resin gewerkt heb, en toch os het zo De zakken zijn inderdaad van miliput gemaakt. Heel simpel eigenlijk, maak een bolletje van miliput in een zandzakvorm (gewoon met je vingers) daarna op je model met de kous van de vrouw of vriendin des huizes aanduwen op het model. Daarna met een mesje de naden erin duwen. Doordat je gebruik maakt van de kous heeft de zandzak meteen structuur.

That's all.

Groet!

Standaard

Mooi gemaakt deze hilbert, lekker vol gepakt en gezakt.
    Die handgrepen heb je deze zelf gemaakt want die zien er goed uit.
    En hij komt in zandgeel zo te lezen, ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken want ik heb nog een
    Abrams M1A2 SEP te doen in die kleur.

Standaard

Ja goeiemorgen.... Zo groen ben je schijnbaar ook niet Kleine tip voor de resine. Zorg dat je ze ontvet voor dat je verft zodat de release agent weg is. Die kan je veflaag om zeep helpen.
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Mooi gedetailleerde tank makker, zeker niet de eerste (behalve de resin dan )
    Fijn afgewerkt ook, ik zie verschillende onderdelen die gescratched zijn, nice

Ben benieuwd naar zijn jasje....

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten