Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend 1/24 Lancia Delta Integrale 16v
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: 1/24 Lancia Delta Integrale 16v

Vanni
    Gast

Standaard 1/24 Lancia Delta Integrale 16v

Kit vh merk Protar die ik zgn "out of box" bouwde (muv de velgen).
    Deze protar-kit is echt een slordige doos: veel bramen, moeilijk passen (of ben ik te veel verwend door Tamiya :p ) en harde decals die ik met vééél micro-sol heb moeten bestrijken.

En voor ik 't vergeet: De velgen zijn van een Tamiya-kit (Ik vond de protar-velgen ietsje te klein)
    Anyway, hieronder heb je 2 foto's ennne....onthou u nie van commentaar (negatief of positief)

Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 12:42

Standaard

Je vraagt om comments. Maar die heb ik eigenlijk niet echt. Ziet er super uit. Mijn complimenten.
    Het enige kleine puntje dat ik kan geven is slechts een kwestie van smaak. De lijnen van de achterklep zouden iets dieper in gekerft mogen worden. Dan kun je daar een schaduw lijn in aanbrengen. Met bijvoorbeeld sterk verdunde verf, smoke of inkt. Dan krijg je niet weer een iets meer realistisch beeld. Het zelfde geld voor de deuren enzo.

Maar nogmaals ik doe het je niet na.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

Het ziet er naar uit dat we weer een prijsbeest bij hebben onder onze leden.
    Knap werk.

Standaard

Wow
    Mooi man, zoals ExSerco zegt we hebben er een goeie modelbouwer bij.
    Goed voor iedereen

Zijn dat Decals die kleuren of is dat zo gespoten of geschilderd???

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Ik sluit me volledig bij de voorgaande heren aan: een pracht van een model.

Persoonljk zou ik er met de airbrush wat modder op de flanken, wielen enz. aangebracht hebben maar zoals ik zeg, dit is puur een persoonlijke smaak.

Met een gepaste achtergrond en een laag camerastandpunt kan hij zo voor een echt rallymonster doorgaan.

Mijn complimenten, dit is pure klasse.

Droop

Vanni
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk bericht
    Zijn dat Decals die kleuren of is dat zo gespoten of geschilderd???
    Enkel het rood op de zijkant achteraan is geschilderd. De rest is 1 decal.

En bedankt iedereen voor de complimenten.
    Zoveel eer ben ik echt niet gewoon

ginoeaston2000
    Gast

Standaard

knap werk zulle, en zeker met een Protar kit, want die zijn niet te vergelijken met de vertrouwde en steeds perfect passende Tamiya kits:eek:

keep up the good work mate
    greetz Gino

Standaard

Vanni in welk jaar was het dat ze met deze auto's rally reden, ik heb ze nog zien rijden maar weet echter niet meer in welk jaar, dat moet al een 10 tal jaar geleden zijn of meer dacht ik, of heb ik het mis???

Vanni
    Gast

Standaard

De eerste maal dat de officiele 16V reed,was in de SanRemo 1989. Daar waren ze éénmalig in het rood gespoten.
    Van 1987-1988 was het de Delta 4WD
    Van medio 1988- eind 1989 was het de Delta Integrale 8V
    Van eind 1989-1992 was het de Delta Integrale 16V
    En tenslotte van 1992-1993 was het de Delta Integrale Evo.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten