Hoofdsponsor

1/35 jgsdf lav [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silenoz

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
22 nov 2010
Berichten
4.452
op de beurs van Bissegem deze eens bovengehaald:



en de inhoud van de doos:









Deze laatste zat dus in de doos toen ik hem overkocht, dus ... OOB?

Momenteel begonnen met het opkuisen van de stukken. er zal voorzichtjes verdergewerkt worden aan deze, maar in hoofdzaak blijf ik bezig met de BTR.
 
Is dat zo'n metalen bodem (die cast ? ) misschien. Heb er gisteren niet zo speciaal op gelet ( was een beetje ziekjes) maar heb het wel al altijd een tof karretje gevonden.
 
yup, bodem is die cast, met sinkmarks, mocht er iemand foto's hebben van het interieur... steeds welkom.
 
Mooi voertuig hoor, helaas zie je ze niet vaak gebouwd worden op het internet dus een om te volgen.

Ron
 
modern is niks voor mij, maar prachtig voertuig! benieuwd naar de volgende update!
 
modern is niks voor mij, maar prachtig voertuig! benieuwd naar de volgende update!

idemdito!

Komt er een dioramatje van met die 2 soldaten + crossmoto die je zondag hebt gekocht?
 
vrijdag al de doos bewonderd , mooie kit trouwens

kijk uit naar het vervolg

tom
 
@mad-ice: het is de bedoeling, maar eerst beginnen met deze. Ik ben absoluut geen krak in het schilderen van figuren, integendeel... Dus als deze lukken, zit de kans op een dio er wel in...
 
Een "specialleke" deze Japanse vierwieler.
Ben benieuwd ;)
 
Vette bak, handig om mee te gaan shoppen ! Succes Silenoz !
 
Ha vet cool een modern voertuig.Dat word stilletjes aan mijn favo's.
Welke schaal is dit?
Alvast suc6 met de bouw. ;)
 
Zoals ze bij ons in het Gentse zouden zeggen: "Nen wijzen bak!". :D

Droop
 
deze wordt 1/35. Ben momenteel bezig met het onderstel. Ga er binnenkort foto's van plaatsen, eerst het stuurmechanisme eens uit elkaar halen en beetje anders monteren, samen met de vering.
 
Interessant voertuig, ik kende het alleszinds niet. Het lijkt ook zo dat je je werk zal hebben met die PE, maar het resultaat zal er wel naar zijn dan :)
 
deze doos is inderdaad al een tijdje uit roulatie, en moet zeggen, it's a shame... Tamiya San heeft hier een prachtwerk geleverd..

over de bouw, niet veel gedaan de laatste tijd, beetje teveel werk op het werk, en tegen dat ik thuiskom... nu ja, je kan het al raden..

Ik heb de vooras lichtjes aangepast, zodat de voorassen lichtjes gedraaid staan:

oorspronkelijk:



en na aanpassing (alle asjes losgesneden, herpositioneerd en weer vastgezet, lijkt veel werk, maar valt heel goed mee)



Hier de rest van het onderstel:



Shoot me, maar ik weet niet waarom het op het ene stuk als roest lijkt, in 't echt lijkt het totaal niet zo...

De zetels hebben ondertussen ook al een basislaagje gekregen:



Ik weet niet hoe ik het het best oplos om een plastiekachtige glans te verkrijgen (om onderscheid te maken tussen de kunststofovertrekken van de zetels en het buizenframe. De zetels zelf benaderen bijna hun goede kleur (toch volgens wat ik kan vinden van de weinige refentiefoto's, maar deze komen van een nagelnieuw voertuig, aangezien er nog onderdelen in plastiek verpakt zaten...), mss nog een lichte dry-brush met donkergrijs.
 
Een lichte drybrush met donker grijs zal inderdaad kunnen en dan misschien een matt vernis en daarna de hoger gelegen delen drybrushen met een halfglans/zijdemat vernis om wat slijtage uit te beelden.
Dat van de vernis schoot me ineens te binnen en lijkt mij een goed idee voor ouderen gebruikte stoelen.

Ron
 
denk dat ron de juiste methode geeft gezegt , zo bekom je alvast het gene je wilt bekomen met frame en zetelstof

tom
 
De aanpassing aan de vooras zullen hun doel niet missen. Een wagen staat toch iets dynamischer als de wielen een beetje gedraaid staan...

Zeteltjes zien er ook al goed uit, nu nog de tips van Ron indachtig zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan