Hoofdsponsor

1/35 jgsdf lav [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt ook altijd een klein beetje flesh bij je zwart doen en daar een drybrush mee doen.
 
momenteel niet veel kunnen doen. bezig geweest in de tuin, en op 't werk loopt het project in zijn laatste fase, wat veel late uren betekent, ... dus dat is ook al niet veel beter.

Wat heb ik de voorbije tijd dan uitgespookt:



ik heb me onledig gehouden met de vering van de LAV.ingrediënten van dienst:
bloembindersdraad van 0.8mm die op een restje sprue tot een spiraal gewikkeld werd (zie, in de tuin werken is toch voor iets goed...), en op de kopse kanten vlakgeveild werd. Van de originele tamiya -stukken werd de spiraal weggeveild, er een stukje vantussen gesneden en twee gaatjes geboord, waar op de ene kant een stukje plasticcard van 1.6mm diameter werd ingelijmd. Momenteel is alles nog los, en kan in iedere gewenste positie weer verzameld worden: It's alive
 
Mooie aanpassing van de vering zo. Spiraal is goed gemaakt van die bloembinddraad
En je bloemen liggen daar nu plat op de grond zonder draad. :laugh:
 
Geeft direct een ander beeld en is realistischer.
Goe bezig....
 
nog een klein beetje kunnen verder werken aan deze:

Begonnen aan het koepeltje: volledig geplooid en gesoldeerd, de twee stangen aan de bovenkant zijn zelf gemaakt uit koperdraad, en heb de uiteinden platgenepen met een klein tangetje, de rivetten waarmee deze vastzitten moet ik nog doen.







nu nog kijken om alles nog een beetje beter op te kuisen.

tot een volgende
 
Het lijkt hier wel een soldeer forum :laugh:

Maar een net stukje werk Silenoz

Ron
 
silenoz je veren zijn knap gedaan , alvast een zeer hoog staande verbetering.
de eerst soldeer werken aan dit project lopen op wieltjes zo te zien , knap bezig

tom
 
Solderen heb je precies nog gedaan hé? ^^

Knap gedaan, Silenoz.



Droop
 
Prachtig gedaan Bart, je naden zijn mooi geslaagd zoals je gezegd hebt, helaas kon ik ze vrijdag niet van naderbij bekijken
 
Topkwaliteit soldeerwerk ! Ik denk dat ons forum hier wel de kroon spant !
 
Ik kan me enkel bij men collegas aansluiten.
Mooi werk.

Mark
 
Zeer knap soldeerwerk! Jammer dat ik er niet bij was bij de initiatie. Ik vraag mij nog altijd af hoe je dat doet, zo fijn solderen... Goed bezig!
 
bedankt voor de commentaren

@ mad ice, initiatie is een beetje in het 100 gelopen, was een hectische avond en ... ga ik nog wel eens herhalen
 
:wow: wat kan ik hier nog zeggen die nog niet gezegd geweest is???

Kwijl ;)
 
Nog een klein beetje verdergewerkt aan deze:

het voorste motorrooster:





Best wel tevreden over het resultaat. Nu nog kijken hoe ik het een beetje proper kan maken... en 1 gemaakt, nog 2 te gaan (hopelijk nu iets gemakkelijker, want ben 2 volle avonden bezig geweest aan deze).
 
Proper, heel netjes gedaan. Nog ene die soldeert, ik ga me moeten omscholen of ik mag hier straks geen plastic meer posten.
 
silenoz dat is geen gemakkelijke opgave een rooster in deze schuine bladen gelijk solderen ,maar je hebt dit weerderom prachtig uitgevoerd

klasse bouw

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan