Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd "The golden sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De U-2R vloog voor het eerst in 1967, dus die kan inderdaad perfect voor deze wedstrijd. Ben heel benieuwd naar het merk en de schaal ^^
 
Sommigen kunnen hun schoonmoeder schilderen als ze willen :D
 
@ Christophe : Zoalang haar verf nog niet afchipt zijt ge zeker dat het geen panzer is ...... ;)
 
@ Christophe : Zoalang haar verf nog niet afchipt zijt ge zeker dat het geen panzer is ...... ;)

Nee een Panzer niet, maar lijkt meer op hetgeen Jadefalconguard gaat maken voor deze wedstrijd :D
 
Ik denk er aan om ook mee te doen met onze wedstrijd,Heb hier een mooie Mercury comet staan van amt /ertl op 1/24 en die is zogenaamd van 1967.
Zal es opzoeken waneer die eigelijk op de markt kwam zodat ik juist zit met de periode die word gesteld in de wedstrijd.Zou leuk zijn zo een mooie american.
101_0020.jpg

Ja heb zojuist gekeken en dit type dus de 2deurs coupe werd geproduceerd in 1966/67 dus bij deze vraag ik aan de moderatie is deze goed voor de wedstrijd.
 
Doomwad, ik denk dat je jezelf mag inschrijven ;)
 
Jawel Patje, deze Mercury Comet past perfect bij onze wedstrijd ^^
 
echt wel Patje, mooie bak dus meedoen!


Fred
 
Aan de heren moderatoren een woord van dank en ja het is een mooie he eigenlijk.
 
Verdacht veel AMT kits als het over 60's gaat :)
Mooie auto Patje


Manman ik wil al beginnen, gelukkig zit ik tegen mei al in m'n nieuwe huis met hobbykamer ^^
Kan ik meerdere dingen tegelijk maken en heb ik plaats daarvoor ook :)
 
* Bump * even omhoog.

Er kan nog ingeschreven worden hoor!

Fred
 
ja komaan gasten en meiden !!!

ik wil niet als enige afgaan tegen deze kloefers van bouwers ! :D
 
Schitterende site maatje.ja veel amt dozen hier,die wagens zijn de mooiste uit de vorige eeuw vind ik daarom ook dat ik hem kocht,nu kan ik ook me doen zie.
 
jep leuk om eens een overzicht te hebben, toch denk ik dat je best zoek op beurzen of onze modelbouwwinkels
 
Ik vind het een schitterend idee van het beheer om deze wedstrijd te lanceren want de jaren zestig amai dat waren de mooiste jaren qua wagens en muziek ook.

Als we meedoen en we zijn niet op tijd klaar wat doen jullie dan met de gestarte projecten??
Mogen die dan verder worden afgebouwd hier op het forum? of worden die gesloten Mods?
Patje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan