Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd "The golden sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de regels staat duidelijk jaren 60 van de 20ste eeuw Dany en niet van de 400ste eeuw:laugh:

Fred

Bah details ;-)

Ik zou deze kunnen doen :
amt-wrecker.jpg


359: Introduced 1967 this was the first long-nosed conventional Peter. (289 single drive). 1967-1972 it had the small-windowed "Unilite" cab. The first 359 was spec'd as a wrecker and sold to Coast Counties Peterbilt. In 1973 the 1100 series cab with bulkhead-style doors debuted (late 1972) Distinctive "Corvette" dash added 1977. Formal name "Dash of Class." The 359 was in production until 1987, when it was replaced by its successor the model "379". 1987 Peterbilt produced the "359 Classic", a limited run of 359 trucks with numbered dash plaques. The bulkhead style doors of the 1100 series cab are still used today.

Of deze klassieke doos :
ecto1.jpg


Ja ik heb ze hier beide liggen ^^
 
Laatst bewerkt:
Ja die zou je kunne doen echt eens iets anders.
 
zijn oude dozen hoor, die wrecker is een doos van de jaren 80.

Toch lijken ze mooi, wel veel flash en puttywerk.
Soms kan het zijn dat maten niet kloppen. :s
 
ik denk eraan om mee te doen met de Sea Vixen FAW.2 van airfix, in '64 geïntroduceerd. Maar moet nog zien hoe druk de agenda gaat worden, want valt midden in de verbouwwerken bij mij thuis...
 
@Ratticus:ja is wel een zeer mooie peter he.idd veel flash en putty.mal technieken van toen...
 
Offtopic :
De Ecto is zeldzaam hé, ik heb die van ver moeten laten komen en redelijk wat betaald.
Voor een overdreven ferme prijs doe ik die weg maar anders niet ;-)

Je kan ze goedkoper kopen dan wat ik wil :
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=amt+ecto+&_cqr=true&_nkwusc=amt+ecta&_rdc=1

De Pete is niet te koop, heb ik gekocht uit de VS zo'n 7 jaar geleden ofzo.

is inderdaad een zeldzame kit
en tegenwoordig met al de inklarings kosten enzo bij de douane
is het ook steeds minder interesant om in amerika te kopen.
Maar we zoeken verder.
Ga die op Ebay toch in het oog houden bedankt.
 
Wat op het internet rondzien he, kan je soms koopjes doen.

Beginnen in Mei, kan je ondertussen al wat extra setjes, decals etc schranselen :-)
 
Misschien toch een waterkansje voor deelname. In de voorraad een " Huey" en een "Mad Dog" staan. Zal eens zien.
 
Ik heb de indruk aan de deelnemers te zien dat ik heel wat wagens ga kunnen wegtakelen :P
 
Wel Famo, doe voor mij maar die Mad Dog ipv die Huey ;)
 
Laatst bewerkt:
mag een dio dat in de jaren 60 afspeelde ook ?

ben namelijk al lang van plan dit te maken en nu heb ik dus de kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan