Hoofdsponsor

Inschrijvingen wedstrijd "The golden sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ook weer een mooie die precies in de wedstrijd past:D

Succes lex.

Fred
 
Al weer 19 deelnemers!

Wie maakt de 20 vol......??

Fred
 
Golden Sixtees

Kan ik sit schip inschrijven voor de wedstrijd

Lilla Veneda - een kleine kust ferry van de poolse Baltische vloot uit de jaren 60

Het model is van karton papier, gedownload van het internet

Schaal: 1:100
lengte 36 cm
hoogte 13 cm

Heb nog nooit een papier model gebouwd, ben benieuwd of dit gaat lukken

Als het klaar is zou het er zo moeten uitzien



Heb alle bladen afgedrukt, 8 A4 bladen.

 
Nou Ludo daar heb ik toch echt naar moeten zoeken voor ik daar iets van gevonden had:wacko:

Maar zie hier een foto van het schip:
Lilla_Weneda_Judyta.jpg

En de beschrijving waar deze vandaan komt:
( Sorry voor de slechte taal, daar mijn pools niet zo goed is heb ik dit laten vertalen door Google:@)

Scheepswerf van Gdansk -------- rivier in de eerste helft van 1960. bouwde een serie van tien passagiersschepen SZ-600 type. Prototype series werden
LILLA WENEDA, die in dienst zijn getreden in de zomer van 1961, terwijl de zuster RoZa grudnu WENEDA in hetzelfde jaar. Aldona weten, Alina, BALLADYNA , Ellenai, Judith, Grazyna, Laura en Maryla, hief de vlag in de jaren 1962-1964. Deze werden personen
voor de Poolse Witte Vloot, vooral bedoeld voor navigatie in het Szczecin Lagoon, Wisla Lagoon en de Golf van Gdansk. Doe geen moeite
hun gebruik in de zomer tijdens zonnige dagen en korte uitstapjes naar de open zee vanuit havens in Darłowo, Dziwnów, Kolobrzeg, Leba
ondanks hun inherente beperkte moed op zee.


Bron: http://www.graptolite.net/PRL/

Dus ja,deze mag ook mee doen aan de wedstrijd:D

Fred
 
Whoehoe, we hebben al 20 deelnemers in deze wedstrijd :D

Het zien er allemaal mooie projecten uit, ik wens iedereen alvast veel suk6, nog +- twee weken en we gaan van start ;)

Er rest jullie dus nog even de tijd om info over jullie model te zoeken en verdere voorbereidingen te treffen.

En wie wil kan zich nog altijd inschrijven ;) ;)
 
ik wens iedere deelnemer van harte suc6 en veel bouwplezier van The golden sixties

ikzelf neem niet deel aan deze wedstrijd ( vanwegen de vele bouwprojecten die ik nog liggen heb )

maar zal jullie volgen in hoe vere ik dat kan in jullie projecten

tom
 
hallo iedereen.

ik heb bewust nog nergens mijn stem laten horen in de topics die over deze wedstrijd gaan. ik wil nu toch met de nakende start iedereen heel veel succes wensen en dat de beste mogen winnen. veel plezier aan alle deelnemers.
 
Met het risico dat het niet afgeraakt ga ik me ook inschrijven voor deze wedstrijd.:laugh:

Prutser: Tomas

Onderwerp: Diorama van der Berliner Mauer 1962.

Referentiefoto:
berlin_wall_03.jpg
 
Dat zijn veel deelnemers, iedereen veel succes :)
 
Suc6 Tomas,ga je die dame er ook bijdoen, lollollol;)
 
Eindelijk eens tijd gevonden om zo eens een beetje bij te geraken op het forum.
21 deelnemers WOW.
Ik vind het schitterend dat er niet alleen auto's gebouwd gaan worden.
En dat er zelfs papierbouw tussen zit.
Succes aan alle deelnemers en wat nog belangerijker is, veel, héél veel bouwplezier.
 
Dat is inderdaad het leuke aan de wedstrijd dat er zowat variatie inzit he.
 
Laat mij dan de 22ste deelnemer worden met deze beauty:

IMG_2512.png

Deze komt zeker in aanmerking aangezien deze debuteerde in 1962 in de 12 uursrace van Sebring...
 
Yep B-art. je kan er nog bij. veel succes ook aan jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan