Hoofdsponsor

1/225 H M S Victory : revell 1/225 door mobogirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge doet dat hier goed ze.moe ik u nie veel tonen he.:)
 
Oké dat gaat echt wél snééél! Maar ziet er goed uit!
 
Oké dat gaat echt wél snééél! Maar ziet er goed uit!

LOL hihihi ja maatje da zijn foto's van haar bouw van verleden jaar en omdat ze nie wist van het forum ja ging ze da op een imghost zetten.
Maar dat zijn nu de laatste en gaat ze nu gewoon verder bouwen he.Thx voor jullie fijne reacties.;)
 
Er word hier supper snel gewerkt , maar het gaat er ook supper goed uit zien zo te zien

tom
 
Wat een toeval deze week! Twee nieuwe leden, twee victory's die dit forum komen binnenvaren.
En komt mijn vrouw gisteren trots binnenlopen "Kijk eens wat ik gevonden heb". Een stilleven met bloemen en een luidruchtige zeeslag, jawel schilderen met nummers. Zo'n 25 jaar geleden hebben we er ieder een gemaakt, 3x raden welke van mij is.
Ik kijk met bewondering naar uw werk, zo klein! Ik bouw op schaal 1 : 84 dus daar gaat uw model zo'n 25 keer inpassen. En ik heb al een verzameling loupes moeten kopen.
Ik zal de bouw van dit zusterschip zeker blijven volgen.
En u en Patje van harte proficiat met de komende gezinsuitbreiding!
 
Wat een toeval deze week! Twee nieuwe leden, twee victory's die dit forum komen binnenvaren.
En komt mijn vrouw gisteren trots binnenlopen "Kijk eens wat ik gevonden heb". Een stilleven met bloemen en een luidruchtige zeeslag, jawel schilderen met nummers. Zo'n 25 jaar geleden hebben we er ieder een gemaakt, 3x raden welke van mij is.
Ik kijk met bewondering naar uw werk, zo klein! Ik bouw op schaal 1 : 84 dus daar gaat uw model zo'n 25 keer inpassen. En ik heb al een verzameling loupes moeten kopen.
Ik zal de bouw van dit zusterschip zeker blijven volgen.
En u en Patje van harte proficiat met de komende gezinsuitbreiding!

ik vond deze groot genoeg voor mijn eerste bouwwerk.
thx : ons zoontje lorenzo is ondertussen al geboren.
 
damn en ik dacht dat ik rap bouwde.

maar goe bezig zie ik wel een mooilijk schip voor je eerste maar het schijnt goed te lukken :)

veel plezier nog verder
 
damn en ik dacht dat ik rap bouwde.

maar goe bezig zie ik wel een mooilijk schip voor je eerste maar het schijnt goed te lukken :)

veel plezier nog verder

zo rap bouw ik ook niet hoor.
ik ben daar een paar maanden geleden mee begonnen he!
en had foto's genomen voor mijn eigen ervan.
en mee dat mijn echtgenoot ( doomwad) me vertelde van dit forum,
heb ik me lid gemaakt en de foto's die ik al had er al op gezet tot zo ver ik zat.
vanaf nu zal het niet zo rap meer zijn he!
kvind hem niet zo moeilijk en k'heb hier een goede leermeester naast mij zitten he.
 
Da ziet er toch al een pak beter uit dan mijn eerste model.
(die eindigde in de vuilbak, wegens geen geduld:( )

Keep up the good work, grtz John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan