Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Mijn werkplaatske in de living
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 27

Discussie: Mijn werkplaatske in de living

Standaard Mijn werkplaatske in de living

Vroeger had ik een volledige kamer in het huis waar ik nu woon
    heb een jaar of drie geleden moeten plaats maken voor de kinderen
    heb dan een goed plaatske verworven in de living
    En dat is dan nu mijn werkplaatske in de living

niet groots maar kan er echt veel doen alles bij de hand

tom

Standaard

troost u maat is bij mij net zelfde zo.alleen da het aan de grote tafel is.

Standaard

Troost u den dezen zit hier voorlopig ook in de living. T'is wat te friskes boven op d'n hobbykamer.

K'neem wel aan dat ge niet met de verfspuit aan de gang gaat in uwe living..

Standaard

@ pastis : kan soms niet anders maar voor de grote werken is het in kot te doen , AB hé

tom

Standaard

Bij mij ist ook van dadde, als ik wil airbrushen ist in de garage te doen.
    Op de werkbank:
    Tamiya - Hetzer (1/48 )
    Hasegawa - Spitfire Mk. IX (1/4
    Revell - King Tiger (Porsche Turret) (1/72)

Standaard

Ik zit ook in de living aan mijn bureauke.
    Alleen diene van mij is ni zo mooi opgeruimd.

Standaard

ja gasten zo te zien zijn er veel die in de living moeten bouwen , één ding is zeker kost minder in verwarming
    @ camaro69 : jup zo begin ik ook net maar zou da eens moeten zien als ik bezig ben ( bom vol ) van vrouwke moet alles alle dagen opgekuist zijn !!

tom

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk bericht
    ja gasten zo te zien zijn er veel die in de living moeten bouwen , één ding is zeker kost minder in verwarming
    @ camaro69 : jup zo begin ik ook net maar zou da eens moeten zien als ik bezig ben ( bom vol ) van vrouwke moet alles alle dagen opgekuist zijn !!

tom
    Hoi Tom,

je plekje ziet er top uit, heeft je vrouwtje nog niets verloren gemaakt???
    Bij mij ligt er een deel op de tafel maar de mijn durft niet weg te leggen hoor.
    grtjes John
    -------------

varend schip: löschkreuzer weser
    tri stars sailingboot :p

schip in aan bouw: zee/visarend :eek:

Standaard

@ john : nee doe liever alles zelf , ze mag er trouwens nie aan komen want zou nie veel meer staan of overblijven denk ik

tom

Standaard

Hoi Tom,

Ziet er netjes uit, ik zit ook in de huiskamer momenteel, normaal in de schuur.

Standaard

Dat ziet er een knus plaatsje uit

Zelf moet ik momenteel nog aan de keukentafel werken (waardoor het modelbouwen op een laag pitje staat )
    Echter binnen enkele maanden verhuizen we...
    En mijn vrouwtje wou enkel een huis kopen waar ik mijn eigen ruimte zou hebben om te modelbouwen
    Dus binnenkort heb ik MIJN ruimte ter beschikking (3,5m x 9,5m) Whoehoe )

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Sinds mijn zoon uit huis is heb ik van zijn kamer een modelbouwkamer gemaakt Ziehier
    Daar voor zat ik ook altijd aan de keukentafel en later een bureautje op zolder hoor. (Wie is zo niet begonnen?)

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Hoi Fred, een mooie kamer, zo kan je wel uit de weg en nergens last van perfect, om jaloers van te worden.

Standaard

Nog een tafelzitter zoals ik mooi tafeltje, ik moet het voorlopig stellen met een keukentafel, maar d'er komt beterschap.
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

zo te zien begint iedere bouwer aan een keuken tafel

dus we hebben allen toch nog meer gemeen dan modelbouw alleen !!!!!!

tom

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten