Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Bouwverslag H.M.S. Victory 1765 van Artesania Latina [!]

Mooie basis om mee verder te werken, ik heb eerlijk gezegd de bobbels niet gezien.

Die kun je ook alleen maar voelen ;)
En ik moet mijn beruchte :ohmy: methode nog een keer loslaten op het bovenste deel van het notenhout.
Fred was niet de enige die haast had voor de ledendag :laugh:
De komende tijd kan ik een verloren moment mooi gebruiken om de romp nog wat op te poetsen en letterlijk de laatste hobbels te nemen, heeft geen haast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Pilatus,
Dit is geen comment op jouw bouwkunsten maar ik vind het niet echt een bevallige dame. Beetje lomp madammeke. Iets voor de weight watchers. De Vasa en je Bounty "ogen" wat beter. Maar ja wat heb je daaraan als je snel zinkt :P
 
Ja Donderse Bliksem :laugh:, zoals je zegt, de bevallige Wasa kiepert meteen om en met die eigenzinnige kapitein van de mooie Bounty gebeurt dit:

attachment.jpg

Bron: Wikipedia

En pas op: deze dame is gebouwd om meer dan 100 kanons te dragen. Op dit forum worden er inmiddels 11 gebouwd.
Dat betekent ruim 1100 kanons en die dulden geen tegenspraak :tongue: :tongue: :tongue:
 
Oeps! Dat verklaart denk ik ook het model. Het zwaartepunt ligt mooi in het midden en laag waardoor ze niet zo top zwaar is. Excuus dame, zal het nooit meer doen :nowink:
Ik geef me over :wacko:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan