Bekijk hier "Promotie filmpje" van het modelbouw@BE forum.
Mag natuurlijk getoond worden aan iedereen die je wil, ik zou zeggen, doen.
Bekijk hier "Promotie filmpje" van het modelbouw@BE forum.
Mag natuurlijk getoond worden aan iedereen die je wil, ik zou zeggen, doen.
Laatst gewijzigd door pantani; 17-02-11 om 12:49
Goed gevonden, great !!!
If you want to save a few horses, drive a Famo
Met welk programma maak je die filmpkes? Ik had ooit eens opgevat om mij te verdiepen in Adobe Premiere, maar dat verhaal is stilgevallen. Wat ik wel goed kan ik muziek editen en afmixen en eventueel maken (Ableton Live)...
Kewl, een beetje drum 'n bass... Re re re rewind selecta!!!!!
J
via het simpele maar zeer goed windows live video maker. basis bewerkingen met niet te veel tralala. ik heb ook wat kaas gegeten van muziek maar ik werk liefst met reason. zeer goed muziek programma
Over DnB gesproken, 'k moest plots denken aan een ouwke, maar een goeke:
Selecta too hard, fo real. LOL
J
Ah ja, Windows Movie Maker... Daar heb ik al eens een paar Der Untergang spoofs mee gemaakt. :-)
Reason, nooit echt grote fan van geweest. Ik wil zelf mijn plugins kiezen enzo. Ben echt totaal verslaafd aan Ableton Live, ik doe daar alles mee (muziek maken, mash-up, remix, editing, ...), maar om eerlijk te zijn ligt da allemaal grotendeels stil sinds ik terug met modelbouw bezig ben.
Cheers,
John
ik wil graag nogmaals benadrukken dat deze versie mag verdeeld worden. je hooft geen toestemming te vragen aan de maker (ikke dus). zet het op facebook, je website op je favoriete website doe maar op. bedoeling is om naambekendheid te krijgen
hihihi lol vragen is nooit iets teveel maatje.jij bent tenslotte de maker
Patje.
Goed idee Jonas, het filmpje staat inmiddels al op mijn site onder links.
Ik heb het al geplaatst ,kon nie wachten,staat bij voorwoord op models-renewed.be
Straks ook op recomodels.nl
ja dank je maatje en graag gedaan he.
Mooi gedaan![]()
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: