Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De luiken zien er na een paar ingrepen langs de buitenzijde goed uit, maar omdat ik deze wilde open zetten diende ik in principe ook de binnenzijden accuraat te maken. Dragon mag dan wel een verdienstelijke poging ondernomen hebben om een interieur te voorzien, het pe raster welk in beide luiken dient gemonteerd te worden, trekt gewoon op niks. Mijn referenties toonden dit aan. Ik kan met het pe niks aanvangen en ik wil evenmin aftermarket voor dit project aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Oei , slecht nieuws en nu ?
 
Wel Famo, ik kan hem in elk geval netjes in gesloten toestand bouwen en foto's van het afgewerkte interieur nemen die ik later op een of andere manier bij de presentatie betrek.
 
Laatst bewerkt:
Oei Guy, dat zou echt jammer zijn als je de luiken moet sluiten :(

Cheers,
André
 
De luikjes sluiten? Dat zal jammer zijn van alle mooie details die je binnen aangebracht hebt...
Aan de andere kant, het gebeurd wel eens meer dat er vele details verloren gaan tijdens de bouw...

Hopelijk vindt je nog een lumineuze oplossing om deze alsnog te kunnen tonen ;)
 
Jammer van je luiken , kan je de luiken half open zetten zodat je toch nog iets ziet van het interieur en messchien een figgi erop zet die de luik juist open doet of zo


tom:wub:
 
Inderdaad ik zou het interieur zeker niet zomaar weg stoppen!!!!

Cheers,
André
 
Mannen, ik heb besloten om het interieur gewoon aan te pakken (bouwen en schilderen). De luiken gaan echter dicht. Ik zal in de nabije toekomst zeer zeker een Tristar exemplaar gaan bouwen, het interieur daarvan klopt gewoon en dat t/m de binnenkanten der luikjes (vooral dus de roosters). Heb ervan wakker gelegen, maar dit is waarbij ik me nu het beste voel. Nu lekker verder bouwen, en dan schilderen !
 
Ja dat is natuurlijk wel heel jammer dat ge dat moet wegsteken, maar ge moet natuurlijk doen wat jij het beste vind.
 
Comrads, ik ben in mijn woonkamer een plafond aan't leggen, dus ik ga een paar dagen minder aanwezig zijn.

Tot later !
 
Ik zit al bijna op de helft maar heb al afkickverschijnselen van de modelbouw !
 
Verdoeme ik was de hoekjes al aan het beroesten !
 
Plafond gelegd, tijd voor een kleine update.

De scharnieren van de luiken werden reeds herwerkt, nu resten nog wat rivetten her en der naar referenties.

SDC19214.jpg

We zijn weer vertrokken ! Niet meer treuren om de binnenkant, die wordt bij wijze van het plezier gewoon geïnstalleerd en afgewerkt. Foto's erbij nemen ter docu...en het is een goede voorbereiding op de Tristar interior set van de 38T die ik wil aankopen.

Famo, de twee verwijderde rivetjes bij de beugels van de uitlaat kan ik weer plaatsen, dus de rekening blijft min of meer kloppen !:D
 
Prachtig werk, Guy, als je maar half zo secuur je plafond geplaatst hebt, zal je madam al dik tevreden zijn, denk ik.

Blij dat we dit draadje terug kunnen volgen.:D:D

Groeten Rik.
 
Ontzettend mooi werk,Guy is er geen mogelijkheid om het voertuig in twee delen te presenteren zokan iedereen de boven en de binnen kant bewonderen...
 
Blij dat je terug bent GUnit ;)
Jouw topics zijn echt de "crème de la crème"... :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan