Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer morgen een fot te maken van de 1ste stage, niks bijzonders hoor...

Niks bijzonders ?? Dat zou dan de eerste keer zijn dat gij een foto op het forum zet waar niks bijzonders aan is. Zelfs als gij een foto van de doos plaatst is daar altijd iets bijzonders aan. Volgens mij komt dat gewoon door de top-kwaliteit van de bouwer ^^

Laat de foto's maar komen Guy.
 
Ziet er wel mooi uit die camo.


Ron
 
Weet je wat me opviel in die video Guy, de wielen hebben bijzonder weinig blijk van uitlopende olie aan de wieldoppen. Dit is iets wat ik vaker (en vrij uitdrukkelijk) zag terugkeren bij modellen van andere bouwers.

Het kleurpatroon lijkt me heel leuk om te doen, eens iets anders alleszinds gezien we vaker grijze 38(t) tankjes zien. Ik zou wel een ander geel kleur nemen, vind het geel in de video wat te schreeuwerig en doet teveel aan een chinese tank denken :wacko:
 
staat niet mis in deze camo kleuren

tom
 
Ik zou wel een ander geel kleur nemen, vind het geel in de video wat te schreeuwerig en doet teveel aan een chinese tank denken :wacko:

Bedoelt ge niet Japanse tanks ? Die hadden zo'n "kitch-erige" camo. Ik moest hier mijn zonnebril aandoen, zo blinken ! :8 :laugh::laugh:
 
Dit is wel een speciale camo,bling bling geel :D.
Ik zou zeggen laat je maar eens volledig gaan met deze.
 
Bedoelt ge niet Japanse tanks ? Die hadden zo'n "kitch-erige" camo. Ik moest hier mijn zonnebril aandoen, zo blinken ! :8 :laugh::laugh:

Ja idd.. Japanse :D ik was niet goed wakker denk ik (nog steeds niet trouwens)
 
Voor ik er kleuren tegenaan ga kletsen, zal ik zeker nog het nodige onderzoek doen. Het geel in het filmpje is ongetwijfeld té, maar dat zou evt. aan de camera te wijten kunnen zijn (hopelijk).

Hier een foto van stage 1 :

SDC18976.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij is al bijna klaar zie ik. ;)

Cheers,
André
 
Ja André, dàt vooral hahaha !
 
Heey GUnit

Heb je een Panzergrijs verslaving of lijkt dat nou zo;)?

ik ga ook dit model van jou met veel bewondering volgen:D!

Ga zo door.

Gr, Reitze
 
Dank voor de reacties heren !

Tijdens mij zoektocht naar Pz 38(T) afbeeldingen, stuitte ik opeens op deze, eentje die ik jullie zeker niet wil onthouden :

1234386803_PzKpfwz_38_t_.jpg

Gezien wat een zuiver schot hij incasseerde ?
 
Zeg Guy, wat is er met die tank z'n loop gebeurd? Weet jij daar iets over? :unsure:

Dit intrigeert me wel.



Droop
 
Een pantsergranaat, knal op de loop.

Bizar hoe dit mogelijk is, maar blijkbaar lukt het wel.

Groeten Rik
 
Een pantsergranaat, knal op de loop.

Bizar hoe dit mogelijk is, maar blijkbaar lukt het wel.

Groeten Rik
Bedankt Rik.

Als ik me niet vergis was dit ook met de King Tiger die in La Gleize staat ook gebeurt. Die hebben ze na de oorlog terug hersteld.
Blijkbaar was deze T38 geen uitzondering op dat vlak.
 
Hoi Droop, de KT in La Gleize is door de US troepen gebruikt als testdoelwit, van handvuurwapens tot zware MG's en bazooka's, granaten...
 
Hoi Droop, de KT in La Gleize is door de US troepen gebruikt als testdoelwit, van handvuurwapens tot zware MG's en bazooka's, granaten...

Schande !!! :angry:......... ;)

Wat die foto betreft , ja daar sta je dan é met je panzer ! ge kunt er juist nog mee rondrijden......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan