Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
eerst en vooral sorry naar joachim die momenteel aan de zlfde wagen bezig is. deze is vandaag toevallig (lees gekocht) in mijn bezit gekomen. ik besefte dit pas toen ik al thuis gekomen was.

nu deze zal ik reeds starten daar mijn ferrari momenteel in de eind fase zit en mij nog enkel het spuiten van de body en wat kleine details die afhankelijk zijn van dat spuitwerk.

het betreft de revell kit op schaal 1/24 nl de '66 shelby GT350R een zeer mooi kit van niveau 3. niet zo veel stukken dus zal geen probleem worden. alvast wat pics.









 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeg dat nie waar is he Jonas........
Ik heb die weest halen drjuist lollollol en da voor den motor maatje hahahahahaaaaa.
wil lukken he
 
Mooie,
heb je al een kleur in gedachten?
ps: die van Joachim is al klaar.
 
Iedereen maakt wat hij wil e makker :D
Goeie keuze, alleen zeker de nodige aanpassingen doen he ;)
Ik volg. En je kan me altijd iets vragen als er in de kit iets niet duidelijk is ;)
 
neen
die doe ik als de hotrod is gebouwd.maar zou die in parelmoer zwart willen uitvoeren.en met die witte decals... jaja is te doen.
 
@ camaro: yep ik ga voor een vette matte zwarte afwerking gaan
 
welke matte zwarte verf ga je gebruiken?
Ik gebruik daarvoor de spuitbussen van citadel.
En das lekker mat.
 
ok al een eerste stukje gewerkt. let op dit is nog altijd een work in progress. volop bezig aan de engine. niet veel te zien maar toch al een dryfitje gedaan voor jullie

et voila les photo's







 
Dat ziet er al goed uit maatje,
ben benieuwd naar het vervolg.
 
schoon motorke al maat,en de wagen zelf is ook ne schonen he.heb hem ook,maar ga dr stukken van gebruiken voor den hotrod
 
Blijkbaar wil er niemand deze bouwen in de kleuren van de box art. Vind dat ook niet mis, net als mat zwart.
 
@Pastis.Ik ga die opnieuw kopen en wel in de boxart kleur spuiten dan.
 
ondertussen het onderstel gespoten. deze pics wil ik jullie niet onthouden



 

Kan het zijn dat het kleppendeksel niet helemaal strak geschilderd is? of is het gezichtsbedrog?
De achterkant van de ventilator mag je ook zwart schilderen.
Voor de rest is het strak afgewerkt.
 
Kan het zijn dat het kleppendeksel niet helemaal strak geschilderd is? of is het gezichtsbedrog?
De achterkant van de ventilator mag je ook zwart schilderen.
Voor de rest is het strak afgewerkt.

yep goed gezien. moet nog verder schilderen. maar wou toch al eens iets posten. hehe
 
Misschien nog bougiekabls aanbrengen?
Dat geeft direct een totaal ander zicht op de motor en is toch redelijk eenvoudig te doen.
 
Misschien nog bougiekabls aanbrengen?
Dat geeft direct een totaal ander zicht op de motor en is toch redelijk eenvoudig te doen.


hehe ge zijt mij weeral voor he. ja kga da doen als hij op zijn plaats ligt. kan dan beter zien hoeveel plaats dak daar heb. heb het zo ook voor mijn ferrari gedaan.
 
Hey maatje,
je kan dat beter doen voor hij op zijn plaats zit.
Anders kan je er niet meer aan (of heel moeilijk) om de gaatjes te boren waar de bougies zitten.
En de kabeltjes erinsteken is al een prutswerk op zich.
Gaat veel gemakkelijker met het blok eruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan