Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ondanks het nieuwe werk en het vele werk thuis toch een uurtje tijd gevonden om een kant van de body van de race decals te voorzien. eerst allemaal op hun plaats en daarna een laagje decalsetting erover, de andere kant zal voor een volgende keer zijn maar wil jullie deze toch niet onthouden.







see ya on the flipside
 
Haaaa maatje da ziet er schitterend uit ,wat een wagen zeg,moest ik geld genoeg hebben ik kocht er mij zo ene ze.(1/1 he)
 
Ziet er mooi uit Jonas ^^

Is het metallic verf dat ge voor de body hebt gebruikt ? Op de foto's lijkt het alsof er iets korreligs in zit.
 
nope eigen probeersel. matte verf met een kleine hoeveelheid zilver. resultaat is echt mooi maar wel beter in het echt
 
Ziet er allemaal netjes verzorgd uit hoor maar kijk nog even naar je uitlaat en boor daar een gaatje dat ziet er 100% beter uit ;)

Ron
 
je decals zijn goed gedaan , zoals ron al aangeeft ,gaatje boren in de uitlaat dan heb je derect een betere detail er in
als de decals er volledig aangebracht zijn komt er dan nog een vernis laag op


tom
 
yep goeie tip.zal vanavond eens zien of dat ik een gaatje kan boren. en ja hoor der komt nog een laagje vernis overheen uiteraard. bedankt voor de reacties mannen
 
Had hier gisteren avond al op gereageert,
maar blijkbaar is dit verdwenen :O:wacko:
Dus zal ik het nog is doen:tongue:
De decals zitten er mooi op maatje.

Hopelijk blijft het nu staan.:laugh:
 
ziet er goed uit hé, wil die verfmenging wel eens in t echt zien dan. Al aan gedacht om matte vernis op te zetten en zo je decals te beschermen ?
 
yep maatje daar heb ik al aan gedacht. maar ben er nog niet echt uit. matte of glanzende lak.
 
Spuitwerk ziet er goed uit is iets speciaals, goe gevonden.
Zou gaan voor glanzende lak, misschien komt je zilver in je verf nog beter uit. Allee tis maar een gedacht hé :)
 
Hoi Jonas,die verfkleur maakte je zelf,ik moet zeggen dat het zeker meer dan geslaagt is zunne.lijkt beetje op parelmoer.
Patje.
 
Ik zou ook gaan voor glanzende lak, hoewel mat iets speciaal zou kunnen zijn...
Moeilijke keuze :O
 
Anders maak je hem 2 keer.
Een keer mat en een keer glanzend.:D
 
Dan kan je hem ook nog eens als nieuw en als afgeleefd maken :D
 
mo jongens toch zwijgt keer allemaal, ge maakt mij zot (en daar heb ik mijn vrouw al voor in huis gehaald :) )
 
Ge kunt hem dan ook nog is in het rood maken.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan