Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de uitleg Trobwal :)

Houtbeits?? Meg je dat dan met acrylverf? Of met Enamel??
 
Ho Jonas alles goed,hoe stel je het met de bouw??
 
ja alles goed zunne. beetje kalmer nu want zit in de examens op school. nog 1 weekje en half en dan zijn we er vanaf.
 
Mooie vorderingen die ons laat zien
velgen zien er goed uit met de wash er op

tom
 
hopla. weer een middagje kunnen bouwen. vandaag een beetje geschilderd aan het interieur. tis nog niet afgewerkt maar ziet er al zeer goed uit. ook heb ik het stoeltje voorzien van scratch gordels. redelijk goed gelukt. moeten wel nog geschilderd worden he. allee euh foto's zeggen meer dan duizend woorden en ik weet dat ge daar op zit te wachten he. :) ken jullie wel zunne.

allee ier ziede.









laat maar iets weten he.

groetjes jonas
 
Da begint al vorm te krijgen he.
Ben benieuwd als het interieur klaar is.
 
Mooie schilderwerken ;)
Maar...zien die gordels er niet iets te breed uit? 5-puntsgordels hebben wel een verdikking aan de schouders, maar zijn volgens mij iets minder breed elders?? Of heb ik dat verkeerd??
 
Prachtig en zacht interior maatje.mijn smaak van kleur keuze ook.riempjes ook zag ik,jaja dat kan nie anders dan goed komen he.
 
Mooi geschilderd interieur met zachte kleurschakkeringen.
Zal zeker een fatantische build worden.
 
Volgens dat ik kan zien ligt dat deeltje dat wat breder lijkt een beetje gedraait endat geeft een vals beeld.
Ik vind het een zeer mooie update hier.
 
allee ging normaal nog een dagje wachten om een update te plaatsen maar hier is hij toch. body eerste laag gegeven. gordels in de zetel afgewerkt. interieur op stoeltje na zo goed als af. en we hebben een rollend chassis. voila da was het zowat van de afgelopen dagen. veel plezier met de fotokes.









 
Dat ziet er goed uit.
komen de racedecals erop?
 
Ziet er strak uit, gordels vallen beter mee nu ze een verflaagje hebben ;)
 
@beyond: tnx. vind dat ook
@camaro : denk het wel maar kan nog veranderen
 
het ziet er schitterend uit,ik zou ze dr op doen en zeker in het kleur die jij hebt gebruikt nu.
 
je body is strak gespoten ,
je interieur ziet er goed uit
en ja je gordels komen er nu na de schilderwerken toch beter tot zijn recht ook

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan