Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die wielen bestaan uit 2 delen en de achterkant is meestal een volle schijf.
 
nee 2de deel dat een volle schijf is. beetje slordig zo. dusja aanpakken die handel
 
Velgen nog even een wash geven en de bandjes opschuren.
en ziet er dan weer een stuk beter uit

DSCF2068.jpg

DSCF2069.jpg
 
schoon kabels maat echt ze,ideale kleur overigens
 
jelle, zie ik daar 2 verschillende motoren, eentje met en :unsure: eentje zonder blower ?
 
jelle, zie ik daar 2 verschillende motoren, eentje met en :unsure: eentje zonder blower ?

Is trobwal zijn built.
zijn gewoon 2 foto's van mij om te laten zien hoe de wielen eruit zien na een wash en geschuurde bandjes;)
 
Beetje stil gevallen he Trobwal of ben ik mis?Je heb het te druk waarschijnlijk met je cursussen denk ik toch.
 
Ja maatje dat hoort erbij he.veel sjans he;)
 
ok toch nog een beetje tijd gevonden om verder te doen. wat heb ik allemaal gedaan. de motor op het chassis gezet, de wielen heb ik afgewerkt met decals en een donkere wash. de banden ga ik ook nog opschuren maar da's voor later. deze middag dan uiteindelijk ook het dashboard kunnen afwerken en in de cockpit wat plamuurwerk gehad. dit zal ik komende dagen proberen af te werken. verder heb ik de body in de primer gezet en nog beetje gespoten aan mijne ferrari maar meer daarover in desbetreffend topic. zoals gewoonlijk word dit vergezeld van de nodige foto's











alstublieft jongens
 
Dat ziet er netjes uit.
Wielen zien er beter uit met die wash.
 
Awel mijne gang is ook diep ze maatje,moehahahahaaa ,neen echt mooi effect zo he en idd betere diepgang is wel juist
 
Welke kleur heb je daarvoor gebruikt? Smoke van Tamiya?

hmmm eigenlijk is dat nog een eigen recept die ik vroeger gemaakt had om de figuren van games workshop te schaduwen. de juiste ingredienten weet ik allang niet meer, maar der zit zwart in en donkerbruine houtbeits, ik geloof een snuifje metaalkleur ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan