Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey maatje,
je kan dat beter doen voor hij op zijn plaats zit.
Anders kan je er niet meer aan (of heel moeilijk) om de gaatjes te boren waar de bougies zitten.
En de kabeltjes erinsteken is al een prutswerk op zich.
Gaat veel gemakkelijker met het blok eruit.


hmm mss heb je wel gelijk. kga deze week wel eens zien. kga ook wa moeten studeren buh. heb examen vrijdag dus deze week wa minder he.
 
ok ondertussen beetje verder geprutst jah geprutst aan de bougiekabels. ene kant gedaan en den andere kant zal voor morgen zijn zunne. enfin enjoy de pics van de ene kant he.









 
Dat ziet er goed uit man.
Zitten ze ook in de juiste ontstekingsvolgorde? :D

msd%2520firing%2520orders.jpg
 
By the way Trobwal.... schitterend werk man echt knap.
 
ondertussen andere kant voorzien van bougie kabels. kvind niet zo geslaagd als de andere kant, ik denk dat ik dit morgen eens opnieuw zal doen. maar dat zal voor morgen zijn want ik zit met barstende koppijn.

oordeel zelf maar.





 
idd de andere kant is niet zo goed Jonas je hebt gelijk.maatje verzorg je he en rust uit,je zit waarschijnlijk teveel voor da pc schermken.
 
ja dus ons geknoei van gisteren der weer af gesmeten en vandaag iets gans anders geprobeerd. dankzij mijne goeie vriend jelle, die mij een ideetje heeft bezorgd ben ik volledig van schratch begonnen vanaf de distribiteur. die was onbruikbaar geworden dankzij mijn geklooi. nu zelf eentje proberen maken en dankzij jelle dit maal direct de draadjes mee erop gelijmd zodanig dat ik daar al niet meer moest prutsen.



dit is dus het stukje dat ik zelf gemaakt had als distributeur met de verschillende bougiekabels die vertrekken. dan hebben we alles aangesloten volgens schema.

hier het resultaat.









ben redelijk tevreden en ben blij dak eindelijk een manier gevonden heb om dit deftig te doen.

bedankt he maatje
 
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell beter zo maat
 
Ziet er veel beter uit.
(graag gedaan, daarvoor zijn we hier)
 
Jelle heeft je goed geholpen en de uitvoering er van heb je zeer goed gedaan

tom
 
Mooie verbetering van je bougiekabels.
 
Ja hij heeft da schitterend opgelost zenne
 
tnx gasten doed altijd deugd als het resultaat is wat je ervan verwacht. ondertussen was ik tussendoor aan de wielen begonnen. heb ik daar ook een hoop werk aan. moet volledig de spaken uitsnijden omdat ge anders der niet door kan kijken. enfin kzal u tonen wat ik bedoel



dit is een niet aangepast wiel




en dit is na de bewerking. veel beter toch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan