Hoofdsponsor

1/35 Miniart grondwerk + Tamiya Wespe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt gasten,
net om nieuwe penselen geweest dus helemaal klaar voor de volgende fase :)
 
Strak gespoten koen en je pre shade komt inderdaad goed tot zijn recht
 
Door de camo is de preshade een beetje weg...
Weet niet goed wat ik ervan moet vinden...
Wat denken jullie?

camo-1.jpg
 
vind de cammo niet slecht, normaal is het de bedoeling dat je de pre-shade nog een beetje kan zien dacht ik, maar niet dat die opvalt. Is steeds moeilijk met cammo omdat je bij de vlekken meer lagen over de pre-shade zet dan op de rest, eventueel kan je post-schaden (met een bleker kleur de cammo invullen naar het midden toe. )

maar ik ben verre van een expert op airbrush-gebied, dus ook benieuwd wat de meer ervaren collega's gaan aanraden
 
manman prachtig gedaan uw camokleurkes.
 
Mooi camo, ik denk dat jij hier een pracht diotje gaat vastleggen.
 
Yo Koen,

Ze staat er wel wat nadrukkelijk op nu de camo, maar dat zal wel wat wegdeemsteren met de filters en washes...komt goed.

Grt Nico
 
Dat denk ik ook wel nico, ik hoop het alleszins :)
Ga de grotere vlakken bruin en groen ook nog wat oplichten denk ik...

och ja we zien wel :)
 
Man man zeer mooie cammo en ik vind dat de preshade nog zeer goed te zien is op de foto met de nodige filters en washes en sessie drybrushe gaat dit een top voertuig worden....
 
Yo Koen,

Ze staat er wel wat nadrukkelijk op nu de camo, maar dat zal wel wat wegdeemsteren met de filters en washes...komt goed.

Grt Nico

what he said ^

Nico slaat hier de nagel op de kop, geen probleem die camo ziet er goed uit. Je basiskleur zal zowiezo toch verdonkeren naar mate je vordert.
 
Zeer mooi die camo! Aan welk front reed deze tank rond?
 
@ nico, steven: bedankt gasten. Dan ga ik er gewoon zo mee verder! We zien wel waar ik beland :) Ik heb nu in elk geval wel ondervonden dat het erg moeilijk is om in camo wat leven te steken... Grote vlakken kan je makkelijk oplichten en schaduwen... Dit is net iets anders...

@madice... Geen idee :) ik zou het eens moeten opzoeken...
 
Vooral in het Oosten, mits ze in Polen gemaakt werden.
Chassis is van een Panzer II (Aus F) en is eig artillery..
 
Je camo ziet er zeer geslaagd uit .

tom
 
Camo ziet er goed uit Koen, een filterke, een wash en nog een stoflaagje er over spuiten zal alles mooi tesamen brengen.
Ik zou zeggen gewoon verderdoen en zien waar het eindigd, jij kan dat. :)
 
Bedankt Tom en Djs

Ondertussen de wielen en rupsen gespoten. Alsook wat extra contrast aangebracht, decals aangebracht en glanslaag overspoten.

IMG_8237.jpg

Bedankt gasten!
Koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan