Hoofdsponsor

1/35 Miniart grondwerk + Tamiya Wespe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
primer
prim.jpg

preshade met vallejo air grey primer
shade.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He koen dit is een ongelooflijke mooie camouflage zeg, btw ben je tevreden of de primer...
 
primer valt wel mee, maar airbrush spetterde wat... denk dat ik hem nog een beetje extra moet verdunnen om ideaal te zijn...
 
primer valt wel mee, maar airbrush spetterde wat... denk dat ik hem nog een beetje extra moet verdunnen om ideaal te zijn...

Jep dit had ik ook maar verdun hem steeds met wat water en dan valt het wel zeer goed mee...
 
't Is toch knap dat rijdend geschut van de Germans. Op de eerste foto zie ik een gele kleur. Op de volgende foto met de preshading van de grey primer lijkt dit bleker. Is dat een speling van de omstandigheden tijdens het fotograferen of heb je er nog een spuitlaag overheen gezwierd ?
 
't Is toch knap dat rijdend geschut van de Germans. Op de eerste foto zie ik een gele kleur. Op de volgende foto met de preshading van de grey primer lijkt dit bleker. Is dat een speling van de omstandigheden tijdens het fotograferen of heb je er nog een spuitlaag overheen gezwierd ?


Hey G,
op de eerste foto is er nog geen verf aan te pas gekomen :) Dat is de kleur van de plastic...
 
Dat dacht ik al, maar omdat de foto vergezeld werd van het woord primer...
 
aha inderdaad, ik zie het... ja mijn fout... sorry G-man!

Ondertussen staat hij al in het zandgeel!!
 
Eerste laag zandgeel (vallejo air wit en sandgeel met wat vernis)

vosso.jpg

vosso0.jpg

Nu nog oplichten en camo erop!!
 
Prachtig spuitwerk Koen, de preshading mist haar doel niet.
 
knap spuitwerk , en zoals GUnit al aangeeft preshading komt zeer goed tot zijn recht

tom
 
Nice :)

Benieuwd naar het vervolg, ziet er heel mooi uit.
 
Bedankt mannen! Na een dip van een jaar doet het deugd terug wat te bouwen...

Heb wel wat schrik voor de camo... Is allemaal een tijdje geleden en wil het niet verpesten... we zien wel! Fingers crossed!

Groeten!
Koen
 
Ziet er goed uit Koen, vakmanschap zoals ik het van jou gewend ben. Ik blijf met argusogen volgen, ben blij dat je vallejo primer gebruikt heb, wil deze binnenkort ook es gaan uitproberen.
 
Yo Koen,

Je hebt het allezins nog niet verleerd het spuitwerk!! strak.

Grt Nico
 
Ziet er goed uit Koen, vakmanschap zoals ik het van jou gewend ben. Ik blijf met argusogen volgen, ben blij dat je vallejo primer gebruikt heb, wil deze binnenkort ook es gaan uitproberen.

Doen! Is lekker mat! Maar zeker wat verdunnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan